John (moderator)
4 maart 2018 om 00:32Een druiper bij een man geeft echt heel andere klachten. En mannen hebben in principe altijd klachten .
Klachten bij mannen:Een ‘druiper’: veel pus-achtige afscheiding uit de plasbuis die geel of groen van kleur is
Pijn of irritatie bij het plassen
Irritatie of jeuk rond de anus
Slijmerige of pus-achtige afscheiding bij de ontlasting
Keelontsteking of opgezette klieren in de hals
Andere ontstekingen in het lichaamAnoniem4 maart 2018 om 00:36Okee bedankt.
Sorry nog een vraag. Hoelang houden de klachten bij mannen aan stel dat een man klachten heeft? Gaat het vanzelf over of breiden de klachten zich uit of houden de klachten aan totdat het ontdekt wordt?
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 00:46Als die klachten krijgt, ga je in de regel vanzelf naar de dokter hoor. Je zit jezelf helemaal gek te maken om niks.
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 00:57Misschien wel.. maar wanneer een man klachten heeft kunnen die vanzelf verdwijnen of houd het aan?
De reden dat ik bang ben is omdat ik 3/4 jaar geleden seks heb gehad met iemand en waarvan ik gister hoorde dar hij misschien waarschijnlijk het gegeven heeft aan een meid. Maar vandaag vroeg ik het aan haar maar ze zei dat ze het nog nooit van hem heefr gehad. Maar dat ik mij voor de zekerheid moet testen. Maar wat ik met hem gedaan heb is wel 3 tot 4 jaar terug.. moet ik mij daar zorgen om maken of kan ik het volledig uit mijn hoofd zetten?
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 01:14Ga dan naar de huisarts en laat een test doen.
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 01:18Omdat er toch risico zo is?
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 01:20Ik heb u het hele verhaal uitgelegd e wil een serieus antwoord. Loop ik toch risico op?
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 01:45Zou ik hier alleen nog antwoord op kunnen krijgen ?
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 02:08Want ik begrijp het niet. Eerst zei u dat een infectie na 1 jaar onwaarschijnlijk is en nu zegt u dat ik een tesr moet doen. Word er een beetje onzeker van.
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 02:23Owja ik heb daarna weer 1 bed partnher gehad maar die vertoonde niets wat daar op leek.
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 09:44Ik schreef dat je een test moet doen omdat je de angst voor gonorroe blijkbaar niet los kunt laten ofschoon er geen enkele aanwijzing is dat je iets hebt. Ik heb meerdere keren gezegd, dat het zeer onwaarschijnlijk is dat je gonorroe hebt, maar dat kan jou niet overtuigen. Dus doe dan een test, dat is waarschijnlijk de enige manier voor jou om dat los te laten. Dat weet je het 100% zeker.
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 13:27Okee bedankt. Maar ook na dat u mijn verhaal hebt gelezen? Hoeveel procent schat u dat ik zeker niets heb ? Sorry dat ik zoveel vraag maar uw antwoorden doen mij goed.
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 13:55ik zou me daar in jouw plaats in ieder geval niet druk om maken. Er is geen enkele aanwijzing dat dat zo zou zijn of zou zijn geweest
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 14:02Ik heb wel een antal keer daarna tussentijdse bloedverlies gehad maar dat is zeker al meer dan een paar maanden nier meer. Geen symptoom? Laatste vraag
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 14:04Dat is geen symptoom van gonorroe. Je maakt je echt onnodig zorgen
Reageren