Zoeken Vraag het forum

Gonorroe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jan

Ik had één onbeschermd (oraal) contact met een vrouw in 2018 waardoor ik herpes genitalis heb opgelopen.Dit kwam aan het licht na een SOA screening. Ik weet niet wat er in deze screening allemaal onderzocht werd. Kan het zijn dat na 7 jaar er nu tekenen van een andere SOA zich manifesteren ook al ben ik in die 7 jaar monogaam geweest met mijn vaste partner (bij elkaar sinds 25 jaar) en zij ook. Ik heb geen typische symptomen enkel wat lichtte iriratie rond plasbuis (roodheid) en hier daar op eikel. Zou een herpesrecidivie kunnen zijn maar is wel al meer dan 2 weken bezig. Ga woensdag naar uroloog.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Een andere soa lijkt met onwaarschijnlijk. Het zou een irritatie kunnen zijn of wellicht een schimmelinfectie. Maar dat zal de uroloog dan wel kunnen vertellen

Reageren
Reageer op: Gonorroe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.