- Anoniem3 maart 2018 om 14:52
Kan je langer dan 1 jaar met gonorroe rondlopen zonder dat je het merkt en geen klachten hebt?
82 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 maart 2018 om 15:11dat is erg onwaarschijnlijk
ReagerenAnoniem3 maart 2018 om 15:18Als vrouw zijnde ook niet ?
ReagerenJohn (moderator)
3 maart 2018 om 15:20Ook dat is zeer onwaarschijnlijk
ReagerenAnoniem3 maart 2018 om 15:23Bedankt Tandor.
Want ben een zwangere vrouw en ben heel bang dat het gevolgen kan hebben voor mijn ongeboren kindje. Ik lees blindheid etc.
ReagerenAnoniem3 maart 2018 om 15:45Kan een genorroe infectie vanzelf verdwijnen ?
ReagerenJohn (moderator)
3 maart 2018 om 16:54Heb je dan een gonorroe infectie?
ReagerenAnoniem3 maart 2018 om 17:04Ja dat weet ik niet. Mijn laatste keer onbeschermde seks was 1 jaar geleden. Heb nu een vaste partner en ben zwanger. Maar ben bang dat ik het al die tijd heb gehad zonder het te weten.
ReagerenJohn (moderator)
3 maart 2018 om 17:05Gonorroe zou je echt wel hebben gemerkt hoor. Zeer onwaarschijnlijk dus.
ReagerenAnoniem3 maart 2018 om 17:12Mijn man heeft wel een keer gezegd dat hij wakker werd met sperma verlies ofzo em dat hij het nog nooit had mee gemaakt. Is dat geen symptoom? Verder geen klachten ervaren na mij wetende.
ReagerenAnoniem3 maart 2018 om 18:44??
ReagerenAnoniem3 maart 2018 om 19:03Ik lees op een andere forum dat vrouwen niet altijd klachten hoeven te hebben maar dat bij een actieve infectie van 1 jaar wel andere problemen zich voor doen. Wat voor problemen zijn dat bijvoorbeeld?
ReagerenAnoniem3 maart 2018 om 22:19Kan ik aub anrwoord krijgen ?
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 00:12Klachten bij vrouwen:
Meer vaginale afscheiding, die stinkt en kan pus-achtig zijn
Bloedverlies terwijl je niet ongesteld bent
Pijn of irritatie bij het plassen
Irritatie of jeuk rond de anus
Slijmerige of pus-achtige afscheiding bij de ontlasting
Keelontsteking of opgezette klieren in de hals
Andere ontstekingen in het lichaamDe gevolgen kunnen ernstig zijn als je gonorroe niet laat behandelen. De infectie kan dan verder je lichaam ingaan.
Reageren
Vrouwen kunnen een eileiderontsteking krijgen. Hierdoor kun je onvruchtbaar worden en heb je meer kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.Anoniem4 maart 2018 om 00:17Oke bedankt voor je antwoord Tandor. Maar mijn vraag was eigenlijk: Mijn man heeft wel een keer gezegd dat hij wakker werd met sperma verlies ofzo en dat hij het nog nooit had mee gemaakt. Is dat geen symptoom? Verder geen klachten ervaren na mij wetende.
En wanneer zou een vrouw toch symptomen kunnen vertonen aangezien ik wel zwanger ben geraakt.. hoelang duurt het voordat er echt problemen kunnen ontstaan? Maand? 2 maand? Paar jaar?
Alvast bedankt.
Reageren