- Ronald2 juli 2024 om 15:42
He!
Ik zie dat er al heel veel reacties zijn gegeven, maar wilde toch graag nog even mijn ervaring delen. Ik ben zelf als kind gediagnosticeerd met reuma en heb daar gelukkig nooit extreem veel last van gehad. Wel heb ik daardoor veel mensen met reuma leren kennen die er wel echt last van hebben. Elke dag ben ik nog voor hen en dus ook een beetje voor mezelf op zoek naar een oplossing tegen de reuma.
2 weken geleden kwam ik een blog tegen op de website van hydrovate die ging over hoe waterstof kan bijdragen aan het remmen van ontstekingen en dus ook reuma. Erg duidelijk uitgelegd en onderbouwd met wetenschappelijke onderzoeken. Ik heb het doorgestuurd naar 1 van mijn kennissen met reuma en die heeft op die site ook een soort waterstof fles gekocht die hij nu 2 weken gebruikt. Het lijkt voor hem wel al te verbeteren, ik ben benieuwd hoe dat zich verder ontwikkelt. Het blog artikel kun je hier vinden: https://www.hydrovate.nl/blogs/waterstofrijk-water-bij-reuma-en-ontstekingen/
Geen idee of dit voor iedereen een oplossing is, maar ik vond het zeker interessant. Ik ben erg benieuwd!
Groetjes,
RonaldGait10 september 2026 om 09:37Ik was bij de bedrijfsarts Jos Eschbach.
Reageren
Hij had al duizenden mensen afgeholpen van fibromyalgie zei hij.
En zou mij er wel vanaf helpen.
Dan zal het wel geen fibromyalgie zijn want de pijn wordt eerder meer dan minder.
Wonder dokter kan gewoon multimiliarder worden,heeft het alleen zelf nog niet in de gaten.