sperma opvangen in bed

Online ZorgZus
  • #1

    Hallo, Wie is er wel eens alleen op een hotelkamer en masturbeert dan?
    Hoe doe je dan je sperma opvangen? Het lijkt mij niet fris om het in het bed te laten lopen en als je op het punt bent van orgasme wil je ook niet stoppen om naar de badkamer te gaan.
    Iemand een idee?

    #2

    je kunt ook op de badkamer afrukken.
    nog nooit van tissues of papieren zakdoekjes gehoord? jeetje......

    #3

    Stel dat het sperma in bed terecht komt, heb je dan een probleem? Of droogt dat gewoon op?

    #4

    sorry, maar dit kunnen toch geen serieuze vragen zijn!
    Wat denk je nou zelf? Hoe doe je dat thuis dan?

    #5

    Is gewoon een serieuze vraag. Thuis lig ik op bed aan m'n pik te trekken tot ik bijna kom. Dit doe ik een par keer achter elkaar omdat ik niet durf te komen in bed omdat ik niet weet hoe ik het weer schoon moet krijgen. Dan ga ik naar de badkamer om het af te maken, maar dan vind ik het niet meer zo lekker. Ik zou me zo graag een keertje willen laten gaan in bed, kijk in een hotel maakt het misschien niet zo uit omdat daar volgens mij iedere keer het hele bed gewassen word. vandaar mijn vraag.

    #6

    Waarom gebruik je dan geen tissue of een papieren zakdoek en spuit daarin?
    Sperma droogt op maar kan wel geelachtige vlekken geven. dus in de lakens is dat niet zo fijn.

    #7

    lijkt me zo'n gedoe. Misschien meerdere ideeen?
    In ieder geval bedankt!

    #8

    Huh waar kom jij vandaan? je kan toch gewoon op je buik spuiten zodat het erop blijft liggen en het dan afvegen met een handdoek??? Wie gaat er nou naar de badkamer rennen om het af te maken?? natuurlijk is het gevoel dan weg voordat je er bent gek, hahahaha! en anders doe er maar een condoom rond en dan ruk je daar in klaar. maakt geen enkele vlekken en je blijft zelf nog schoon ook.. beetje doordenken en je komt er wel .tjonge jonge...wat moeilijk zeg,

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    ik lees ook wel eens over een sok, Hoe doe je dat dan? met een sok erom rukken? En hoe droogt dat dan op?
    Ik ben niet zo ervaren

    #10

    Sorry, maar deze vragen laten mij toch wel twijfelen.
    Hoe oud ben je?

    #11

    16, ik wil niet dat mijn ouders erachterkomen

    #12

    Sperma geeft vlekken. Of dat nou in een sok of in een laken is.
    spuit op je buik en veeg het weg met een tissue. de handigste en simpelste oplossing.

    Denk je trouwens werkelijk dat je ouders niet weten dat je jezelf afrukt? Die waren zelf ook eens zo jong.

    #13

    tandor heeft groot gelijk, jij maakt het wel erg moeilijk.ga gewoon naakt op bed liggen dan ruk je je eigen af en spuit het sperma op je buik.veeg het dan weg met een handdoek of een tissue of je onderbroek die naast je bed ligt.ik ga er van uit dat je elke dag een schone onderbroek aantrekt die dan toch de was ingaat.wat je ouders aangaat die weten toch wel dat je masturbeert.

    #14

    WC papier,tissue's en eventueel handdoeken.Lijkt me toch niet zo'n probleem.

    #15

    volgens mij zit de topic starter gewoon een beetje te dollen en om aandacht te vragen daarom doet hij net alsof die van lillo komt,maar weet hij heus wel hoe of wat, hij zal zich wel rot lachen vanachter zijn pc na het lezen dat iedereen er nog serieus op in gaat ook,

Het onderwerp ‘sperma opvangen in bed’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief