Naakt rondlopen

Online ZorgZus
  • #1

    Ik (man) loop zeer graag naakt rond, thuis of in een hotelkamer. Ik slaap naakt en vind het zalig mij niet direct te hoeven kleden en bv naakt te ontbijten. Met verlof is het eerste wat ik doe bij aankomst op de hotelkamer mij volledig uitkleden en zelfs, als de privacy dat toelaat, wat genieten op het terras als dat kan. Ik let dus wel op niet te worden gezien door buren of toevallige passanten. Mijn partner vind dit verlangen naar naakt rondlopen absoluut abnormaal, zelfs licht pervers. Ben ik nu echt zo abnormaal?

    Graag wat reacties van man of vrouw

    #2

    ik heb dit ook. Ik ben wanneer en waar het kan naakt: thuis en op vakantie. Ik slaap naakt en kom recht uit bed bloot naar beneden Gelukkig vindt mijn vrouw het prima, al vindt ze het niet nodig om mee te doen. Ik geef toe dat het bij mij iets pervers is en vaak krijg ik tijdens het naakt zijn erotische gevoelens wat dan duidelijk te zien is (als je begrijpt wat ik bedoel) en ook daar kan mijn vrouw prima mee leven. Ik denk dat je jezelf geen zorgen hoeft te maken of dit normaal of abnormaal is zolang je het maar lekker privé houdt.

    #3

    lees juist de stukjes over het naakt lopen. Ik werk thuis, slaap naakt en 's-morgens sta ik op, neem een douche en ga lekker naakt ontbijten, daarna naar mijn (thuis)kantoor. Tussen de middag naakt lunchen en rond 17 uur ga ik de keuken in om het diner voor te bereiden. Bij goed weer eten we in de tuin, naakt. Bespaart zomaar een paar wassen in de week. Daarnaast, onze kinderen zijn de deur uit en mijn vrouw werkt buitenshuis. De postbode kent mij en reageert er niet op.

    Klanten komen niet naar mijn (thuis)kantoor, dus ik stoor er niemand mee. Met uitzondering van de binnen kijkers, jammer dan. Ik heb laatst op vakantie ook naakt gewandeld. Lekker door de polder en bossen, langs dijken en kanalen. Geweldig is dat, geeft echt een vrij gevoel en eigenlijk is er niemand geweest die er iets van heeft gezegd of vreemd heeft gereageerd. Was een leuke ervaring.

    #4

    Ik herken dit. Voor mij is het ook wel behoorlijk erotisch geladen (maar lang niet altijd). Daar kwam ik achter toen ik met mijn vrouw een keer over een strand liepen dat een naaktstrand bleek te zijn. Spontaan kleedde ik mij uit. Direct kreeg ik een erectie, alsof ik de schaamte die ik altijd voelde voorbij was. Mijn vrouw moest daar wel om lachen. Sindsdien kleed ik mij in de vrije natuur uit wanneer het kan, soms ook wel in spannende situaties, maar ik zorg er altijd voor dat ik niemand ongewenst confronteer met mijn naaktheid (is tot nu toe nog nooit gebeurd). Mijn wens is om een keer helemaal naakt in het bos te lopen, maar of ik dat durf... In coronatijd is het er altijd druk. Tegelijkertijd windt de gedachte alleen al mij enorm op.

    #5

    Jij bent alles behalve abnormaal gewoon blijven doen

    #6

    De reacties doen mij goed 👍 zeker die van Beertje! ik zit namelijk met hetzelfde en vraag mij regelmatig af of het wel gewoon is om thuis in mijn blootje een en ander te doen maar ik voel mij daar erg prettig bij!

    #7

    Ik herken me in de vorige reacties. Ook ik ben graag naakt.Mijn kinderen zijn het huis uit en ik ben ook zoveel mogelijk naakt. Mijn vrouw vind het prima.
    Liefst klus ik ook naakt in huis en onlangs heb ik een tentoonstelling bezocht, samen met 320 andere naakte bezoekers.
    Naakt zwemmen en naakt wandelen behoren ook tot mijn interesses.

    #8

    Lekker grenzenloos dit.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Ik vind dit helemaal niet vreemd ik loop al jaren naakt ps zit wel in rolstoel maar dan nog vind ik het heerlijk naakt gewoon de dagelijkse dingen te doen natuurlijk alleen thuis maat samen zou ik ook niet erg vinden op een camping ofzo is gewoon dichter bij de natuur kleren vind ik super ongemakkelijk dus dat vind ik geen ziek gevoel maar gewoon gezond

Het onderwerp ‘Naakt rondlopen’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief