Zoeken Vraag het forum

Hyperventilatie en angstoornis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

zinds deze zomer heb ik een angstoornis hypochdorie omdat dat ik druk maak over alles en ook opzoek dat maar heb bloedonderzoek gedaan was goed goede bloeddruk en goede hart filmpje  maar de laaste twee weken krijg ik stelkens meer bloed bij ontlasting heb daar ook pillen voor maar zind gister was ik aan het voetbal training ik was niet meer sterk genoeg ging ook driegen om neer te vallen en ging gelijk naar huis en ging rustig tv kijken en slapen alles ging wel vandaag ochtend en middag goed maar net kleine hoofdpijn aan linker kant meer plus weinig zuurstof naar binnen en kan ook niet veel meer vertelen dan ben ik op ademkomen maar de laaste weken heb ik niet echt een angst maar door dit maak ik me iets druker op maar ik ben wel iemand die snel piekert over dingen ik weet dat het hyperventilatie is maar me thrapeut  doet ook lang over dingen en in de tussen tijd word ik ook banger op sommig dingen miss weet u een paar tips over dit ik denk niet lang kan wachten op thrapeut 

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou ademhalingsoefeningen moeten doen.

Reageren
    Anoniem

Wat moet ik  precies doen voor de ademhaling oefningen weet u er wat ik het beste kan  doen

Reageren
    John (moderator)

Lees de columns in onderstaande link. Daar kun je ook de oefeningen vinden.

https://www.dokter.nl/dossiers/angsten/

Reageren
Reageer op: Hyperventilatie en angstoornis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.