Zoeken Vraag het forum

Schildklier??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, hopelijk krijg ik hierop antwoord.
    Ik heb echt al een tijdje last van bevende handen, hartritmestoornissen (hart slaat soms over), precies angstaanvallen, onrustig gevoel zo een gejaagd gevoel,….. Ik ben hiermee naar de dokter gegaan, eerst zei ze hyperventilatie dus oké terug naar huis maar na een week was ik terug gegaan en toen heeft ze bloed getrokken, uitslagen waren goed! Maar de symptomen blijven. Ik heb hierop ook gezocht bij forums en toen zag ik een forum dat ging over een te snel werkende schildklier. Die symptomen heb ik bijna allemaal van wat de schrijver/schrijfster had verteld.Ik wil naar de dokter en zeggen dat het misschien de schildklier kan zijn maar hebben ze dat niet in het bloed dan gevonden?

Alvast bedankt!

Directioner xx

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik ga er toch van uit dat ook naar de schildklierwaarden is gekeken.
    Hyperventilatie zou heel goed kunnen. Want daar passen de klachten dus ook bij.
    Kijk maar eens op:
    http://www.hyperventilatie.org/site/lijst-van-klachtensymptomen/21

Reageren
    Anoniem

Hallo,

Dankjewel voor je antwoord! Ja nu zie ik het! Heb wel bijna alle symptomen hiervan 😉 dan zal het dat wel zijn.

Bedankt!

Directioner xx

Reageren
Reageer op: Schildklier??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.