Zoeken Vraag het forum

Schildklier

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jul

Beste Tandor,
    Ik heb al 3 jaar een angststoornis en ben heel hypochondrisch en de laatste tijd is dit vooral op mijn schildklier. Ik had een tijdje terug wat gelezen over de schildklier (traag/snel) en de symptomen hiervan. Nu heb ik die lijst (waren best veel symptomen) eens doorgelezen en veel kon ik op mezelf toepassen (zowel snel als traag)
    Bv : angststoornis, trage hartslag (onder de 70) ik behaal soms 57, snelle hartslag (heb ik ook gehad), snel last van koude voeten, soms concentrieproblemen,soms vermoeid, soms slaperig, bleke huid,..
    Dit zijn een paar symptomen die er op staan wat ik dus ook heb.
    Ik heb in 2016 en 2017 mijn bloed laten trekken en schildklier was normaal, toen had ik dezelfde klachten ook.
    Over de bleke huid : ik heb een heel lichte huid, mijn aders zijn over mijn hele lichaam ook goed zichtbaar zelfs op mijn gezicht. Ik krijg ook snel blauwe plekken. Maar mijn moeder zegt dat ik gewoon een bleke huid heb. Ik maak me hier zelfs zorgen om omdat mensen vaak vragen ;He Jul ben je ziek ofzo?
    Ik ben een 21 jarig meisje en werk in een rusthuis..

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het lijken toch vooral klachten die met je angststoornis te maken hebben. Je schildklier kan makkelijk worden gecontroleerd met een bloedonderzoek. Je moet stoppen met zoeken op symptomen in google….het helpt je niet maar maakt de problemen alleen maar groter.

Reageren
Reageer op: Schildklier
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.