- Anoniem23 april 2014 om 11:26
Hallo,
Ik heb al een tijdje last van een paar symtomen zoals hartritmestoornissen, soms gaat met hart sneller slaan, ook angstaanvallen heb ik af en toe. Ook mijn handen beven (heel lichtjes). Nu wou ik eens zelf doktertje spelen en vond ik op het internet dat ik een te snel werkende schildklier heb. Nu ja ik heb morgen een afspraak bij de dokter. Ik zou graag bloed willen laten trekken kunnen ze dat in het bloed ook zien? of is er een specifieke onderzoek voor nodig?
Groetjes
Stephaniee
4 reactiesReagerenAnoniem23 april 2014 om 11:34Dag Stephaniee, heb je nog meer klachten die hierop wijzen dat je het hebt? Het kan natuurlijk gewoon stress zijn
ReagerenJohn (moderator)
23 april 2014 om 11:39Anoniem23 april 2014 om 11:42Hallo,
Ja ik had er een hele pak die overeenkwamen met de symptomen hiervan. Ik ga ze niet beginnen op te noemen.Stress? nee dat heb ik niet.
ReagerenAnoniem23 april 2014 om 11:45Reageren op mijn eigen berichten? Sorry hoor zo dom ben ik nu ook niet! Dat was mijn broer die van deze site ook gebruikt maakt en toevallig op mijn berichtje kwam. Ik kom hier raad vragen dus waarom zou ik op mijn eigen bericht antwoorden?
Reageren