Beste mensen
Ik ben een vrouw van 61 jaar heb vanaf mijn jeugd toen ik 16 j was is het begonnen met hart overslagen wat ben ik bang geweest in die tijd.veke gesprekken gehad met de huisarts dan was je weer rustig
Onderzoeker gehad met een holter om gelopen cardioloog geweest
Antwoord.ziaks bij velen je kan er oud mee worden.maar nu ben ik vanuit mijn zelf na een vrouwen kliniek geweest speciaal voor Cardiologie.reuze blij mee had een torenhoge bloeddruk iets lekkende hartklep niet verontrustend ende hart overslagen waren aanwezig maar waren de goede .dat kunnen ze zien op de echo
Maar beste mensen ik begrijp jullie angst ik heb het dus elke dag en het is net of het erger wordt.heb medicatie bisoprolol nu verhoogd
En voor mijn bloeddruk.elk jaar controle na de kliniek dat geeft een prettig gevoel.dus wat ik ook wil zeggen vanaf mijn 16 tot nu aan mijn 61 ste jaar heb ik hart overslagen.en behoorlijk.ik rook niet drink niet we hebben een melkveebedrijf dus hard werken beweging genoeg.dit was even mijn verhaal
Groet van aggie
Mijn laatste post is al weer even geleden. Bij mij is het anderhalf jaar geleden begonnen. Onlangs maar eens terug naar de cardioloog geweest. Ik heb 72u een holter gedragen. Niks om mij zorgen over te maken blijkbaar. Het waren de ´goede soort' hartkloppingen.
Ik moet wel zeggen dat ik geruster ben. Ik heb ze nog steeds maar als al 2 verschillende cardiologen het hebben gezegd zal het wel zo zijn. En velen van jullie hebben precies hetzelfde te horen gekregen. Hoewel het niet leuk is om ze te hebben, vind ik dat bemoedigend.
Ik vermoed bij mezelf dat het toch met eten/histamine heeft te maken. Ik heb het vaak veel erger na het eten. Moest ik er ooit vanaf geraken, laat ik het hier zeker weten.
Ik heb het in mijn leven (36) regelmatig wel gehad. Heb wel een lage bloeddruk van mijzelf, kwamen ze achter na mij tweede bevalling. Mocht eerst niet naar huis maar na een dag observeren kwamen ze tot deze conclusie. Stond ook genoteerd bij mijn eerste bevalling naderhand toen ze dat gelezen hadden.
Heel random dan weken niet dan weer ineens heel veel. Het was erger als ik in mijn stopweek zat (pil) en moet zeggen sinds ik van de pil helemaal af ben (al een jaar een hormoonloze spiraal) heb ik er nog zelden last van.
De derde maand na het stoppen van de pil had ik het mega veel dat het echt 5 minuten duurde (niet achter elkaar maar episodes) en daarna dus niet meer tot zelden.