- Jennie22 juli 2018 om 21:21
Oké ik ga toch nog even een bericht schrijven.
Ik ben minder paniekerig geworden maar veel klachten blijven.
Bijvoorbeeld in me linkerarm en hand zijn de hele tijd kleine Steekjes ook soms in me buik en me borst voelt afgeklemd en me pols links voel afgekneld soms. Me borst binnenin voelt soms alsof iets lekt.
Ik heb soms krachtvetlies, me handen voelen raar en ik stootte net zachtjes tegen iets aan en me arm deed toen even pijn (het was echt een zachte aanraking
Ook heb ik soms een raar gevoel of kleine Steekjes rondom borst en voel ik me vaak raar en vervelend in me hoofd. Me hoofd voelt soms wel alsof iets bloed (maar dit kan niet heb CT scan gehad)
Ik kan ook door die kracht verlies niet lang iets vasthouden en me hand of been word hierbij ook snel rood (of als iets op me been ligt)
Het vervelende is dat mijn klachten moeilijk uit te leggen zijn en ik vaak ook het idee heb dat ik het verkeerd uitleg
Ben afgelopen week wel al naar de dokter geweest die hoort alles goed bij me hart hartslag ietwat hoog maar als ik uitadem of zucht dan zakt die naar normaal. Zuurstofspanning is goed en longen klinken goed. Geen vitamines of ijzers te kort en niks gevonden met inleveren van potje plas (dit moest ivm vaak misselijk ook voor dat mijn klachten verergeren).
Het is gewoon lastig en ik weet niet of iemand dit helemaal herkend of mij uitleg kan geven… Ik voel me nooit comfertabel in mijn lichaam en ik probeer wel dingen ben ook naar bijvoorbeeld de zomerfeesten geweest en dit gaat uiteindelijk wel met een beetje drank op lukt het me beter de klachten te negeren maar ze zijn altijd aanwezig. Ik wil dit gewoon echt niet meer ik wil leven
Jennie23 juli 2018 om 21:12Jennie25 juli 2018 om 22:33- Echt niemand
- Heb ook nog pijn soms op borst maar vooral rondom borst bij schouder arm onder borst buik boven borst enz.. Soms ook hij oksel en benen doen pijn
Peter26 juli 2018 om 03:56Jennie,
Ik lees niets dat wijst op een hartprobleem. Je moet er gewoon niet zo mee bezig zijn. Als je dat wel doet, dan ga je opeens overal pijntjes en ongemakken voelen. Die worden erger door de angst en de stress waardoor je lichtelijk kunt gaan hyperventileren. Zorg dat je gezond eet en niet te veel suikers tot je neemt en minimaal 1,5 liter water per dag drinkt (met dit warme weer liever wat meer) . Â Oefenen met buikademhaling helpt bij hyperventilatie.
Reageren
Als je het toch niet vertrouwt, dan moet je toch echt bij je huisarts aankloppen, maar volgens mij ben je er te veel mee bezig.Jennie2 augustus 2018 om 15:31Update:
Heb uiteindelijk maar me vitamines laten prikken en ik had een klein tekort aan vitamine d maar niet zo erg en het is zomer dus daar hoefde niets mee te gebeuren, verder wel ’n groter tekort aan b12. Dus ben uiteindelijk blij dat ik me vitamines heb laten prikken! Binnenkort krijg ik me eerste spuit.
Dus @sara mijn vraag aan jou :heb jij je vitamines en waardes al laten prikken?
Reageren