Hyperventilatie?

Niet echt , ga om de 2 weken naar ggz coach maar voor de rest niet echt, alleen 1 vriend van mij..

Reageren

Ja is wel moeilijk near De vriend van jou steunt is belangrijk

Reageren

Hey begint steeds meer pijn en vervelender en me rug is zo benauwd help

Reageren
    1. Zijn j  puur spieren gisteren had ik hrt ook jij moet ontspannen neem een warme douch weet j wat mij 9on helpt is thee citroenmelisse
    Reageren

Een hartaanval / ziekte op je 18e is zeer zeldzaam. Het is gewoon spanning , waardoor je je borstspieren continue gespannen houd. Dat in je hoofd is de hyperventilatie. Misschien ademhalinngs therapie nemen !

Reageren

Ja ik weet het maar het voelt zo raar en ben benauwd op de rug en heb altijd last van me linkerarm.... En borst altijd. 't gaat gewoon nooit weg

Reageren

Jennie ik begrijp jou  maar what heb heb ik ook ik dacht ook hartanval....en dokters zeggen altijd

Dat het hyperventilate  is en.angst...en.dat is.zwaar.maar heel vervelend

Reageren

Heb jij ook het idee dat je niet verkeerd kunt bewegen omdat dan een spier knapt ofzo? En hele tijd onder borst vervelend gevoel en raar gevoel in linkerarm? En linkerbeen (heb bijna alle klachten alleen links)

Heb hierbij ook last van slechr zien, druk op borst , vaak plassen, misselijk, voel me zwak, snel moe, last van rug, geen zin om te ademen want het kost te veel moeite... Denken dat je dood gaat hele dag.

Ik wil je wel tussendoor bedanken voor je reacties, het is fijn om even dingen kwijt te kunnen tegen iemand

Reageren

Jeannie,ik begrijp.jou Anders ga even Terug naar jou huisarts.

Reageren

Jennie trouwen linker arm en been, ik heb ook last aan mijn hele kinkerkant, mijn been voelde echt zwaar aan en percies traag en had soms pijn..ik had ook gedacht mss een ader gejneld of zenuwen gekneld of mijn hart..ik ben ook voor dat naar zoveel doktoren geweest maar ze zeggen is niets en nu denk ik ook voor alles is oke...dan voelt het beter.angst is een moeilijk iets.ik verterek bijna op vakantie en soms krijg ik zo gedachten van jij gaat dood of iets..maar nu ben ik sterk ik vecht tegen die gedachte...ik leef ook met stress en angst maar ik geef hem de kans niet om mijn leven te verpesten. Jij moet het ook proberen doen en drink die thee citroenmelise helpt ook .jij bent nog jong jennie is moeilijk maar wees sterk..ik probeer het ook en lukt het wel soms heb ik ook hartkloppingen ook vaak kortademigheid. ..elke keer denk ik hartinfarct maar nee niets van.angst is maar angst.

Reageren

Het problrrm is dat ik altijd rustig ben (bijna) en het gaat gewoon niet weg. En heb bijna nooit steken of hartkloppingen maar vaak een vervelend en dof gevoel bij de borst en heel warm en klem...

En me arm voelt ook zo..

Reageren

Zou dit echt niks kunnen zijn? .. Want het beklemde vervelende gevoel op borst en in arm blijft de hele dag en ben hierbij ook altijd vaag in hoofd

Reageren

Nee hoor.

Reageren

Pff.. Zo moeilijk om te geloven.

Want als ik iets met me arm doe doet het oprecht pijn ook indeborst.

't is gewoon zo lastig want ik voel me de hele dag shit en bang..,

Reageren
    • Jennie ik heb dat ook ik ben ook elke dag bang dat iets met mijn hart is
    Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Hyperventilatie?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe