Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #4576

    Omdat die persoon erover schrijft "de injectievloeistof te hebben bemachtigd" .

    Dan vraag ik me af hoe die zich dat voorstelt dat dat gaat werken als je het met een glaasje water innemen gaat. Of hij beseft wat voor middel het is en hoe fout het zou kunnen gaan

    #4577

    Ik heb gevraagd waarvoor hij het dan zou willen gebruiken, maar daar zal wel geen antwoord meer op komen denk ik zo. Via internet kun je van alles illegaal bemachtigen..

    #4578

    Illegaal is niet zo mijn ding, daar heb ik geen idee van wat daar mogelijk is?

    #4579

    Die vent spoort niet...

    #4580

    Nou idd......

    Het is toch gewoon moord als je iemand dat geeft en hij gaat er dood aan.

     

    #4581

    Yep. gestoord
    Geen idee waar ze mee bezig zijn. Bovendien worden zijn ouders gevaccineerd..( als het goed is en dat willen)

    #4582

    Als je bereid bent met niet bewezen medicatie te experimenteren, lijkt me dat je voor dat vaccin toch ook niet bang bent. Dan zou je voor aan moeten staan om hem te krijgen

    #4583

    Dat zou ik ook denken

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #4584

    Heeft die zoveel moeite gedaan om dat spul te bemachtigen: in de dierenwinkel kun je dat gewoon kopen als druppels voor op de huid

    #4585

    Ja precies, voor kleine huisdieren als druppels. En op elke site voor vrij verkrijgbare diergeneesmiddelen voor vee kun je het ook bestellen, dat wat hij nu heeft.

    Mn schoonvader heeft het ook staan voor de schapen. Maar peinst er niet over het zelf op te drinken.....

    #4586

    Dat is dringend af te raden....

    #4587

    Mn schoonvader is het ook niet van plan hoor! Die heeft het alleen voor de ???????? staan. En die drinken het ook niet, die spuiten we keurig zoals het op het flesje staat?

    Het enige "paardenmiddel" wat hier thuis regelmatig gebruikt wordt, is de spiergel van Jaimie, die gebruiken we zelf ook. Goed bij blauwe plekken, zere spieren of knieën en enkels.

    #4588

    Wat goed is voor paarden is ook goed voor mensen, zegt men wel eens.. Voor alles zal dat wel niet gelden maar voor sommige dingen zoals die gel wel

    #4589

    Haha, op het flesje staat als doel dier het paard of de hazewindhond. Maar daaronder staat dat het ook te gebruiken is voor mensen en eventueel andere diersoorten.

    Tromba Complex Sportgel heet het.

    #4590

    Er zijn meer van die cremes en zalven voor paarden die het prima voor mensen doen

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief