Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #4591

    Klopt, ik heb er ook wel meer, alleen ruiken die wat sterker. Voordeel van de tromba is dat je het kan gebruiken zonder dat mensen om je heen lopen snuffelen wat ze toch ruiken?

    #4592

    gewoon even hinneken dan...

    #4593

    Hahaha, nou het ruikt niet echt lekker  naar paard. Meer alsof je de Vics ademvrij iets te royaal als bodylotion hebt gebruikt. Iedereen om je heen met een verstopte neus kan spontaan weer ruiken? Maar dat spul is wel heel lekker als je last van je spieren of rug hebt, lekker warm.

    #4594

    Oefenen ging weer een beetje hetzelfde als de vorige keer, alleen voor mijn gevoel was mn enkel iets gevoeliger. Kon wel staan,maar de 3e keer haalde ik minder tellen dan de eerste 2x. Was misschien wel gelukt, maar dan was ik over pijnscore 6 heen gegaan. Voor mijn gevoel blijft hij nu ook met paracetamol en ibuprofen wat gevoeliger dan de vorige keer.

    Maar al met al ben ik wel tevreden hoor?

    #4595

    Er zijn wel meer dingen die niet echt lekker ruiken, maar toch lekker zijn en goed

    #4596

    Hahaha,ja dat is waar!

    #4597

    Als de pijn maar acceptabel is

    #4598

    Ja wel hoor. Heb erger mee gemaakt?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #4599

    Ken je de boeken van Ellis Peters over brother Cadfael? In 1 van de dozen met boeken kwam ik de hele serie weer tegen. Ik moest aan jou denken,een soort van middeleeuwse voorganger. Cadfael helpt ook iedereen met kruiden, kruidenthee en zelf gemaakte smeersels. Hij had alleen geen forum erbij? In het eerste boek wat ik weer ging lezen kwam ik de vrouwenmantelthee, heermoes en sint jans kruid al tegen. Er was ook ooit een serie van,met Sean Connery geloof ik in de hoordrol,die ga ik opzoeken als ik de boeken weer uit heb.

    #4600

    Ja, maar die zat in en klooster... en daar ben ik toch ver weg van ???
    Daar was ook een serie over geloof ik... Niet gezien en ook niet gelezen.. Wel Catweazle...Maar dat is van voor jouw tijd

    #4601

    Hahaha,dan ben jij de moderne versie, zonder klooster ambitie?

    Was Catweazle zo'n grijze man in een bootje? Een beetje een warrig figuur? De naam komt me wel bekend voor?

    #4602

    Yep een tovenaar uit de elfde eeuw die door een verkeerde spreuk in de 20ste eeuw terecht komt. Maar dat is een serie uit 70-71...

    #4603

    Volgens mij heb ik het wel eens voorbij zien komen. Wij hebben vroeger thuis best veel oude series en films gezien, daar kan hij best tussen gezeten hebben.

    Dat is trouwens ook nog een goeie tip als tijd verdrijf, films of series uit mn jeugd terug kijken!

    #4604

    Er zijn er heel wat geweest in die tijd

    #4605

    En ook van voor mijn tijd zijn er genoeg te vinden, dus kan even vooruit?

    En dan ook nog die  4 dozen boeken om te herlezen, kan ik mn verplichte rustdagen voorlopig nog zinvol besteden?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief