Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #406

    Het voelt wel prettig tot nu toe. ?Hij kon ook duidelijk voelen dat er minder spanning in mn rug was. Ik zelf ook trouwens. En dat met de stress van de MRI vorige week erbij?

    Een hele andere vraag : heb jij verstand van thee? Dit wil mijn vriend graag weten?

    #407

    Kruidenthee bedoeld hij? Ja

    #408

    Nou, we hebben hier een soort van " theestrijd " thuis. Hij drinkt het liefste  sterke Earl Grey  en ik groene thee ,smaak maakt niet uit. Hij zegt dat groene thee eigenlijk niet goed is en je daar niet 5 of 6 glazen per dag van zou moeten drinken. Hij heeft dat ergens gehoord of gelezen maar weet niet meer waar. Dus nu zet hij standaard alleen nog de Earl Grey. Die lust ik alleen met suiker, groene drink ik zonder. De vraag is dus eigenlijk of hij gelijk heeft..... en zo ja wat een wel drinkbaar alternatief zou zijn? ( ik vind smaakjes als welterusten thee wel lekker trouwens maar die drink ik alleen 's avonds )

    #409

    Hij heeft gelijk. Groene thee is namelijk vochtafdrijvend. En dat is niet altijd goed. Je zou er eigenlijk zelfs niet meer dan 3 kopjes van moeten drinken.
    drinkbaar alternatief... Rooibos, Thee met fruit (sinaasappel) en nog vele andere soorten

    #410

    Oeps...... dit wist ik echt niet!  Ik dacht juist dat het gezond was. En ik vind het gewoon lekker.Nou scheelt het misschien dat ik ook veel water drink. Maar meneer mag als hij boodschapoen doet andere smaakjes meenemen om te proberen? En Lucas is nu heeeeel vrolijk omdat hij ook een keer gelijk heeft?

    #411

    Voor Lucas:

    Niet opgeven Lucas !!

    #412

    ???

    #413

    Hahahaha, nou ik gun hem zn gelijk hoor! Voor deze keer???

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #414

    Ik kan wel zeggen dat de tape op mn rug zo ook goed werkt! Het voelt in mn rug alsof ik weer  fanatiek  mn buikspieren train. Snap je hoe ik dat bedoel?? Steviger, zeg maar. En als ik ongesteld moet worden, heb ik altijd zowieso een meer onstabiel en daar door pijnlijk gevoel in mn onderrug. Geen menstruatie pijn, maar echt op die plek bij de wervels. En dat is nu ook veel minder! Dus goed bedacht van jou!?

    #415

    Goed om te horen.

    #416

    Buikspieren wordt straks helemaal 3 dubbel trainen???

    #417

    dat is van latere zorg

    #418

    Nog iets voor later, ik krijg het nog druk straks?! Gelukkig heb  ik wat te doen tijdens het niks doen de komende tijd, en mn lieve vriendje heeft ook een nieuw project: een thee doos maken in het formaat van een verhuis doos, hij heeft serieus elke  smaak die hij vinden kon voor me gehaald? Luuk doet trouwens de groetjes?

    #419

    Groetjes terug
    Wat een verwennerij.. Niet overdrijven Luuk, ze raken er namelijk snel aan gewend ????

    #420

    Hahaha, ik kan het ook niet helpen dat hij helemaal alleen boodschappen moet doen! ? En hij is gewoon lief!

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief