Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #391

    Kan het dan ook zijn dat je er geen last van hebt?

    #392

    Dat kan. Het hangt er maar vanaf waar de deeltjes "zweven".

    #393

    Daar vraag je me wat......bij de banden aan de binnenkant en bij de aanhechting van pees. Duidelijker heeft de orthopeed het niet beschreven vrees ik.

    #394

    Maar ik zal waarschijnlijk toch niet eerder merken of ik er last van heb voor ik mn voet weer bewegen mag, gok ik zo

    #395

    Als je er last van krijgt zal dat met revalideren zijn denk ik zo

    #396

    Dan ga ik me daar nu maar nog niet druk over maken.....

    Bedankt weer voor je geduld en tijd!?

    #397

    Vooral niet doen !! Dat helpt namelijk niet

    Graag gedaan

    #398

    Denk dat ik inmiddels geaccepteerd heb dat ik letterlijk niet anders kan dan het afwachten en uitzitten.....ben er mee bezig,maar heb er geen constante stress meer van, zoals in het begin. Dat zal over 4 maand wel weer komen als ik weer naar het zh mag??

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #399

    Hoi John,

    Suzan heeft weer te veel op internet rond gekeken en weer enge dingen gelezen? Ik zat te kijken naar o.a. ervaringen van lotgenoten met een botkneuzing in hun enkel en het verloop/herstel daarvan. Maar een complicatie waar ik erg vaak over las, bij mensen waar het erg lang bij duurde, was bot oedeem en vervolgens bot necrose. Na hoe lang is dit op een MRI te zien? En merk je er zelf wat van? Of kun je ergens op letten om te zien of er iets fout gaat? Ik weet dat ik niet naar zulke dingen moet kijken, maar ik zocht echt positieve ervaringen!!

    #400

    In het algemeen:
    Met zoeken op internet zul je zelden positieve ervaringen tegenkomen. De mensen hebben namelijk niet zo snel de behoefte om dat te delen. Dus hoofdzakelijk de minder positieve of slechte ervaringen zul je tegenkomen. Dus bespaar je de moeite en de stress.
    Botoedeem en dan necrose kan een gevolg zijn, maar komt gelukkig niet al te vaak voor. Necrose zal op een mri te zien zijn. Belangrijk is dat je de rust die is voorgeschreven ook daadwerkelijk optimaal neemt. Verder kun je daar zelf niets aan doen.

    #401

    Ik weet dat je gelijk hebt....... ik hoopte alleen wat positieve dingen te vinden, over bv het verloop van de revalidatie.

    Je voelt er zelf dus niks van, het sterft gewoon af? Dat vind ik een eng idee namelijk. Ook omdat bij mij  de volgende MRI pas na 4 maand of meer zal zijn.

    #402

    Het heeft geen zin om daar naar te zoeken, want de ene kneuzing is de andere niet...
    Zo snel gaat dat proces niet hoor.

    #403

    Ok, duidelijk! Ik ga wederom proberen niet meer te zoeken naar van alles? Alleen soms gaat het vanzelf, met name als ik alleen ben niks beters te doen heb?

    #404

    Vanmiddag heeft Dennis de tape op mn rug zo geplakt als jij in eerste instantie zei, en dan samen met die van de vorige keer. Blijft die van het filmpje nog over?

    #405

    Eens kijken hoe dat dan bevalt

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief