Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #3871

    Hij klopt nu alleen nog behoorlijk.
    In de beweging was het echt even pijn, hetzelfde gevoel als wanneer Dennis de voet iets verder strekt of buigt.

    #3872

    Waar ik mij een beetje zorgen over maak is:
    "En de beweging is ook nog best pijnlijk hoor!" Als jij met je pijngrens aangeeft "best pijnlijk" is dat doorgaans voor een ander nummertje 8-9 op de pijnschaal...

    #3873

    Je bent niet de enige?
    We zijn ook maar heel kort bezig geweest, misschien 4 of 5 keer de voet op en neer.
    Toen had Dennis het al wel gezien.

    #3874

    beter nog maar even wachten

    #3875

    Ik vind het vooral heel lastig om te voelen wat pijn is voor je gewoon even door heen moet,of wanneer het te veel betekent

    #3876

    Dat is dus geen goed nieuws met betrekking tot gaan belasten?

    #3877

    Dat is lastig als je een hoge pijngrens hebt

    #3878

    Zo moet je dat nou ook weer niet zien. het is alleen nog iets te vroeg

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #3879

    Dennis kan het in elk geval morgen aan de orthopeed vertellen als indicatie waar we staan.

    Luuk zegt dat hij na zn been breuk eerst met zoveel kilo gewicht mocht belasten, dat dat bij mij ook wel zo zal zijn. En dat ik dan geluk heb dat ik geen 120 kg weeg?

    #3880

    Ben benieuwd wat de orthopeed te melden heeft

    #3881

    Nou anders ik wel!!!

    Maar Dennis zegt nu al dat hij het zeker geen goed idee vindt zonder scan verder te gaan. Dus die gaat heel hard pleiten voor een scan op korte termijn

    #3882

    Liever vandaag dan morgen

    #3883

    Haha, nou hij belt morgen, dan zetten we in op overmorgen?

    #3884

    Dat is ook goed

    #3885

    We gaan ons best doen!

    En ik hoop ook dat het snel kan. Want heb vannacht weer super slecht geslapen, de stress zit er weer in?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief