Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #1951

    Soms moet ik wel even tot 10 tellen voordat ik wat schrijf?

    #1952

    Hahaha ja dat snap ik helemaal!!

    Adem in, adem uit. Kan je gelijk uitproberen of de ademhalings en ontspannings oefeningen nog goed werken? Zennnnnnnnn?‍♂️

    #1953

    ????

    #1954

    Luuk heeft vanmiddag nog wat "potentiële risico's" uit ons huis laten verwijderen......

    Zn nichtje kwam langs om even schoenen te lenen voor een feestje, liefst hakken. Zegt Luuk " neem ze allemaal maar mee, kan Suus er straks niet meer mee verongelukken" . Ik mocht 2 paar houden omdat hij die mooi vind bij een jurkje. Maar ik mag ze alleen in de rolstoel aan?. Nichtje blij, mijn schoenverzameling tot sneakers gereduceerd.  Hoop dat ik die straks wel aan kan en mag, anders heb ik een heel goed excuus om te shoppen?

    #1955

    Stiletto's zullen er waarschijnlijk niet meer in zitten

    #1956

    Hahaha,nou daar waagde ik me zowieso al niet meer aan? Maar denk dat ik alles met iets van een hakje idd maar afzweer. Misschien wel zo veilig?

    Vrijdag moet ik trouwens even weer bloedprikken bij de huisarts,even weer een APK, zeg maar

    #1957

    Even weer eens een vraag hoor?

    Net voor het eerst sinds een hele tijd weer eens op de weegschaal gestaan. En ik kom nu echt onder de 60 kg......

    Doe ik nou qua eten nog steeds wat verkeerd of zijn het echt mijn spieren die aan het verdwijnen zijn? Zal het morgen de ha ook vragen,daarom had ik de weegschaal ook even gepakt. Maar ben er niet blij mee!!

    #1958

    Hoeveel ben je kwijt?
    Dennis zou het beste kunnen beoordelen of het verlies van spierweefsel is, maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #1959

    Nou het gaat niet heel hard,maar vorig jaar rond deze tijd was ik eindelijk naar 64,5 gekomen, mijn streven was minimaal 65, liefst 66 of 67. Nu zit ik dus op iets meer dan 59. De vorige keer bij ha moet ik even vragen of hier terug zoeken,toen was het volgens mij nog 62 ofzo

    #1960

    Wat eet je zoal op een dag?

    #1961

    Als ik hier terug lees, was ik 28 maart 61.

    's Morgens een bakje van Luuk zn avond shake, dat maakt hij met fruit, havermout en volle joggurt of kwark.  Als Luuk mn ontbijt serveert zit er vaak een beschuit bij,met jam of hagelslag.

    Bij de koffie neem ik nu expres iets van een liga of ontbijtkoek of iets dergelijks. Of een "lekkere" koek als we die hebben of als schoonmama langs komt?

    Tussen de middag 2 sneetjes brood, bij voorkeur met pindakaas, hagelslag of iets ander zoets, soms kipfilet. En fruit.

    's Middags meestal nog een appel  en probeer ik er om te denken dat ik nog een keer een liga ofzo neem.

    En als avondeten gewoon een normale portie warm eten. Veel groente, rijst of pasta en vlees. Toetje neem ik meestal wat later, kwark of joggurt.

    En soms als we op tijd gegeten hebben, 's avonds een stukje chocola of iets anders te snacken.

     

    #1962

    Volgens Dennis valt het hem idd niet op dat ik spierweefsel verlies. Hij zegt wel dat mn lichaam misschien extra energie gebruikt wat naar de genezing van mn enkel gaat. Maar dat kan hij niet met zekerheid zeggen,zegt hij

    #1963

    Van 61 in maart naar iets minder dan 60 nu is niet zo schokkend. Je voeding zou het niet moeten zijn in ieder geval.
    Als het je stoort, zou speciale voeding moeten gebruiken uit de apotheek. Maar dat is een dure aangelegenheid

    #1964

    Dat zou ook heel goed kunnen. En Dennis zou dat hebben gezien..
    Tompouces veel calorieen en voor wie er van houdt erg lekker

    #1965

    Tompoucen zijn idd lekker?

    Storen is een groot woord,maar vorig jaar was ik blij dat ik richting de 65 ging. Dat vind ik gewoon mooier. En nu is dat er weer af, ik weet dat veel vrouwen me voor gek verklaren,maar ik vind te dun gewoon niet mooi. Hoef er niet als een meisje van 15 uit te zien....

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief