Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #1936

    Kan gebeuren?

    #1937

    Luuk en jij zaten er dichterbij dan ik!!

    Bijna 25,9, voor het gemak noteer ik maar 26, dat is wat handiger. Maar volgens Dennis was het net ietsje minder dan 26???

    #1938

    Dan gaat het toch echt de goede kant op. ???

    #1939

    Jaaa, eindelijk!!!?

    #1940

    Als ik het dan grof weg uitreken, duurt het in dit tempo 5 weken voor er 1cm weg is. Dat is dan ruim 20 weken te gaan voor hij weer zn normale formaat heeft. Maar als dat na ruim 5 maanden is, zou het bij de scan na deze 4 maanden toch wel een stuk beter moeten zijn dan de laatste keer......

    #1941

    Als het herstel goed doorzet, kan de vochtafname ook sneller gaan. Maar dat moeten blijken

    #1942

    Ik hoop het!?

    Heb je daar ervaring mee? Dat het ineens de goede kant op gaat,bedoel ik?

    #1943

    Ja, voor wat zwellingen betreft wel

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #1944

    Dat vind ik fijn om te horen. Als eerst die zwelling in en om de botten maar weggaat. Dan komt de rest wel.....

    #1945

    Zo is dat. En dat verminderd dan ook het risico op necrose

    #1946

    Idd...... misschien wil ik het niet weten hoor, maar als je wel necrose krijgt, moet dan je bot vervangen worden? Het gewricht?

    #1947

    Misschien moet je daar helemaal niet over nadenken en mee bezig zijn.

    #1948

    Ga er ook niks over opzoeken hoor!

    Vroeg het me alleen af en daarom vroeg ik het?

    Ik kan eerlijk zeggen dat ik eigenlijk al een tijdje niet meer alle ramp scenario's aan het bekijken ben! Zie vanzelf hoe het verder gaat,kan er toch niks veranderen....

    #1949

    Zo is dat

    #1950

    Wordt je  soms niet een beetje stapel gek af en toe? Ik vind mezelf soms al erg,maar ben niet de enige?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief