- Anoniem9 april 2015 om 07:45
Vorige maand ben ik gestopt met de pil (altijd een stopweek gedaan).
22 maart was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Heb altijd dezelfde cyclus gehad. Nou moet ik volgende week zaterdag of zondag ongesteld worden.. maar heb al een aantal dagen last van duizeligheid, steken in onderbuik, enorme pijn aan de zijkanten van mijn borsten en sinds vanochtend lichtroze/oranje kleur op het wcpapiertje wanneer ik afveeg (sorry niet zo gepast). Graag hoor ik jullie ervaringen!!!!!!!3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 april 2015 om 14:21Het kan een gevolg zijn van het stoppen met de pil. Ontpillen noemt men dat. Je menstruaties kunnen onregelmatig zijn. Maar eens afwachten of je menstruatie niet eerder gaat komen.
ReagerenAnoniem9 april 2015 om 20:00Het valt me op dat Tandor best vaak negatief is in het antwoorden als t gaat om zwangerschappen.
Lieve Anoniem, ik herken je klachten. Ik had ze ook en ik kan gelukkig zeggen dat ik 4 mnd zwanger ben. Succes lieve meid en anders f testen
ReagerenJohn (moderator)
9 april 2015 om 20:47Ik antwoord helemaal niet negatief. Ik wil mensen alleen geen valse hoop geven. Ik probeer alleen aan de hand van de beschikbare informatie een objectief antwoord te geven.
Even ter verduidelijking over dit topic:
Als op 22 maart de eerste dag van de menstruatie was, kunnen er nu geen zwangerschapsverschijnselen zijn. Dat is schier onmogelijk. De eisprong is namelijk net geweest of moet er nog aankomen. Het zou dus wel een ovulatiebloeding kunnen zijn. Dus testen is volstrekt zinloos op dit moment. Er kan op dit moment nog geen sprake zijn van een zwangerschap.
Reageren