- Ss20 augustus 2017 om 14:37
Ik slik de pil, heb laatst Mn stopweek overgeslagen en ben direct door gegaan met Mn volgende strip. In 1e week van de nieuwe strip die ik zonder stopweek nam heb ik 1 pil te laat ingenomen (ongeveer 10 uur later). Ik ben toen na de apotheek geweest en heb alles uitgelegd omdat ik een morning after pil wou halen, maar dat was niet nodig volgens die vrouw omdat ik geen stopweek heb ingelast. Verder heb ik al Mn pillen wel genomen. Woensdag had ik Mn laatste pil genomen en ik ben nu nog niet ongesteld geworden. Ik heb dat wel vaker dat het een paar dagen duurt, maar ik heb ook witte vlokjes in Mn urine daarvoor was ik laatst naar de huisarts geweest en kreeg ik een kuur voor blaasontsteking (daarmee ben ik nu al een week klaar) en die witte vlokjes heb ik nog steeds. Ik ben heel bang dat ik misschien zwanger ben
1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 augustus 2017 om 16:16Als je de pil voor de rest altijd goed hebt ingenomen, is er geen reden om te denken dat je zwanger bent. Dat je menstruatie later is, kan door het doorslikken komen of de blaasontsteking. Gewoon rustig afwachten
Reageren