- Anoniem11 februari 2018 om 20:48
Hallo, ik had een vraag. Ik ben een meisje van 17 jaar en slik al een poosje de pil. Dit altijd zonder problemen alleen de laatste maanden wel eens wat onregelmaat. Waarschijnlijk door het beoefenen van topsport dat mijn hormoonhuishouding wat door de war heeft geschopt. Afgelopen pilstrip werd ik in de laatste week van mijn strip al soort van ongesteld. In het begin van de derde week kreeg ik al last van donkere uitscheiding met soms wat licht bloed verlies. Dit heeft aangehouden tot de stopweek, waar het bloedverlies ook wat roder werd van kleur etc. Ik had de pil gewoon goed geslikt en deze niet vergeten. Dus ik neem aan een doorbraakbloeding? Een innestelingsbloeding kan toch ook nooit zooo lang duren?
Gewoon optijd begonnen met de volgende strip. Ik ben in week 1 een pil vergeten, maar binnen 12 uur geslikt. Ik zou dus gewoon beschermd moeten zijn. Nu netjes mn pilstrip afgemaakt en moet dus volgende week ongesteld worden.. is er toch een mogelijkheid op zwangerschap.. ik vraag het me toch een beetje af.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 februari 2018 om 23:39Dat zal inderdaad een doorbraakbloeding zijn
ReagerenCatootje12 februari 2018 om 09:02Gebruik van de pil verstoort vooral je eigen hormoonhuishouding, naast dat het zorgt voor de onttrekking van diverse vitaminen en mineralen in je lichaam. Dit alles kan klachten geven/verergeren.
Reageren