- Marloes22 augustus 2017 om 08:48
Hallo,
Ik heb gedurende lange tijd de pil doorgeslikt (langer dan een jaar, uit gemakzucht en denken dat het niet zoveel kwaad kon). Nu heb ik in juli voor het eerst een stopweek ingelast, hierbij had ik veel buikpijn, maar weinig bloedverlies. Stopweek netjes afgemaakt en weer begonnen aan nieuw strip.
In de laatste week van de nieuwe strip kreeg ik doorbraakbloedingen, dit hield een aantal dagen aan en heb hierna gelijk stopweek ingelast. De menstruatie kwam pas op vrijdag, terwijl ik op zondag was gestopt en had maar 1 dag flinke bloedingen en nog 1 dag wat licht bloedverlies. Hierna weer verder gegaan met de strip zoals het hoort.
In de eerste week van de strip werd ik ziek, waarbij ik eenmalig diarree heb gehad en eenmalig overgegeven, dit was allebei na de 4 uurs werking van de pil. Voor de zekerheid had ik een extra pil genomen.
Ik slik mijn pil gewoon netjes en heb in de tussentijd wel onveilige seks (alleen de pil) gehad met mijn vriend. Nu heb ik de laatste week gevoelige borsten. Kan dit een zwangerschap zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2017 om 10:00Een zwangerschap is niet erg waarschijnlijk.
Reageren