Zoeken Vraag het forum

Zwanger?!?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marloes

Hallo,

Ik heb gedurende lange tijd de pil doorgeslikt (langer dan een jaar, uit gemakzucht en denken dat het niet zoveel kwaad kon). Nu heb ik in juli voor het eerst een stopweek ingelast, hierbij had ik veel buikpijn, maar weinig bloedverlies. Stopweek netjes afgemaakt en weer begonnen aan nieuw strip.

In de laatste week van de nieuwe strip kreeg ik doorbraakbloedingen, dit hield een aantal dagen aan en heb hierna gelijk stopweek ingelast. De menstruatie kwam pas op vrijdag, terwijl ik op zondag was gestopt en had maar 1 dag flinke bloedingen en nog 1 dag wat licht bloedverlies. Hierna weer verder gegaan met de strip zoals het hoort.

In de eerste week van de strip werd ik ziek, waarbij ik eenmalig diarree heb gehad en eenmalig overgegeven, dit was allebei na de 4 uurs werking van de pil. Voor de zekerheid had ik een extra pil genomen.

Ik slik mijn pil gewoon netjes en heb in de tussentijd wel onveilige seks (alleen de pil) gehad met mijn vriend. Nu heb ik de laatste week gevoelige borsten. Kan dit een zwangerschap zijn?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Een zwangerschap is niet erg waarschijnlijk.

Reageren
Reageer op: Zwanger?!?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.