Zoeken Vraag het forum

Zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik ben begonnen met de pil op de dag dat ik dacht ongesteld te zijn. Dat was rond 23/24 juni. Bleek uiteindelijk een eenmalige bloeding te zijn en verder niks gebeurd. Ben toen ook begonnen met de pil. 2 juli heb ik een test gedaan omdat ik voordat ik met de pil begon al wel dingen heb gedaan waardoor je zwanger kan worden. De test was negatief. (Gelukkig) nu heb ik na die test nog 2/3x seks gehad en geen stopweek ingelast dus heb 2 strips achter elkaar genomen. Ben een paar keer de pil vergeten maar heb hem de ochtend erna (12 uur erna dus ongeveer) de pil wel genomen en anders de avond erna 2 pillen genomen want dan was je nog veilig. Toch herken ik me nog wel in een paar symptomen van zwangerschap maar het zijn dezelfde als bijwerken van de pil. Ik stress hem nu best wel en zou graag iets van jullie willen weten of jullie weten of de kans dat ik zwanger ben groot is? Dankjewel alvast!

1 reactie
    Reageren
    Tandor

Ben een paar keer de pil vergeten maar heb hem de ochtend erna (12 uur erna dus ongeveer) de pil wel genomen en anders de avond erna 2 pillen genomen want dan was je nog veilig.  Het is toch niet de bedoeling om de pil zo te gebruiken. Zo wordt de pil toch onbetrouwbaar.  Je zult toch iets zorgvuldiger met de pil om moeten gaan.

Als je denkt zwanger te kunnen zijn  moet je een nieuwe test doen

Reageren
Reageer op: Zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.