Zoeken Vraag het forum

Zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, paar maanden geleden heb ik seks gehad en gewoon veilig en alles. Ben daarna ook gewoon ongesteld geworden en aan de pil gegaan. Nu was ik paar dagen te laat met het opnieuw beginnen van n strip en heb er twee pillen tegelijk ingenomen. Nu is mijn stopweek en zou maandag of dinsdag meestal ongesteld worden. Heb een klein beetje afscheiding gehad maar verder niets. Is het mogelijk dat jk alsnog zwanger ben?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De bijsluiter lezen wil ook nog wel eens handig zijn…vooral als je na de stopweek te laat met de pil begint. dan zijn namelijk de regels van toepassing zoals die beschreven staan bij: pil vergeten 1ste week.
    Als je dus onbeschermde seks hebt gehad in de stopweek of tijdens de eerste 7 dagen na het vergeten van de pil, is er inderdaad een kans op zwangerschap.

Reageren
    Anoniem

Laatste seks is paar maanden geleden en dit was veilig. Ben kort daarna begonnen met slikken van de pil en elke maand ongesteld geworden. Heb alleen bij mij vorige stopweek dag te laat weer begonnen met mijn nieuwe strip en dus twee pillen tegelijk genomen en het was een iets andere pil. Nu zit ik dus in mijn stopweek en ben nog niet echt ongesteld. Kan toch niet zwanger zijn?

Reageren
    John (moderator)

Als je geen onbeschermde seks hebt gehad toen je de pillen bent vergeten,kun je ook niet zwanger zijn. Ik zou gewoon even rustig afwachten

Reageren
Reageer op: Zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.