Zoeken Vraag het forum

Zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • A

Hallo..
    Ik slik al een poosje de pil en heb deze bijna nog nooit vergeten. Afgelopen stopweek verloor ik echt maar paar druppels bloed, telt dit mee als menstruatie? Want ik moet volgende week ongesteld worden en heb normaal gesproken nooit echt klachten over mn borsten als ik ongesteld ben. Nu heb ik beetje last van de zijkant van mn borsten en bultjes rond mn tepelhof. Ook ziet het eruit alsof het puntje van mn tepel lichter is dan normaal.. wat kan hier de oorzaak van zijn want ik maak me zorgen.. overal zie ik dat dit zwangerschapssymptomen zijn ?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met zwangerschap toch niets te maken hoor.

en heb deze bijna nog nooit vergeten   Wat is bijna nog nooit?

Reageren
    A

Heb hem geloof ik twee keer vergeten maar dat is al een poosje geleden (afgelopen 2 pilstrippen geen vergeten) geen onveilige seks gehad en er toen rekening mee gehouden dat de pil geloof ik een week niet betrouwbaar is. Afgelopen stopweek had ik wel heel heel weinig bloedverlies. Echt paar druppeltjes op een dag en dat was het.

Reageren
    John (moderator)

Dat je menstruatie een keer iets minder is kan wel eens gebeuren. Je kunt natuurlijk een zwangerschapstest doen voor je eigen gemoedsrust.

Reageren
Reageer op: Zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.