- Baby30 mei 2012 om 20:19
Hallo,
Ik ben in mei 2010 begonnen met de pil, januari 2011 ben ik gestopt met de pil.. Ik heb een heel regelmatige menstruatie.. Afgelopen 2 maanden was ik steeds een paar dagen te laat, en was me menstruatie heel licht.. Nu mijn laatste “menstruatie” (vorige week dinsdag) ben ik steeds heel de dag door wel een beetje misselijk, voel ik me moe.. Vorige week woensdag heb ik een test gedaan en die was negatief.. Nu een week later is mijn misselijkheid niet over.. Ook heb ik last van af en toe een dichte oor en verstopte neus..
Kan ik nu zwanger zijn??
1 reactieReagerenAns30 mei 2012 om 20:47Hoi Baby,
Ik slik de pil al jaren en heb vaak dingen meegemaakt zoals tussentijdse bloedingen, erge misselijkheden, ook gedacht dat ik zwanger zou zijn of opeens een paar dagen later dan verwacht ongesteld.
Ik denk zeker dat je verstopte neus en dichte oor hier niets mee te maken hebben hoor!
Misschien is je gestel even niet zo lekker of je lichaam ergens door in de war?
De testen zijn namelijk heel betrouwbaar als je een goede hebt gekocht, de apotheek bijvoorbeeld adviseerd best betrouwbare.Succes! En wees niet té bang, ik heb al 1000 keren gedacht dat ik zwanger was terwijl dat loos alarm was.
Als je nou de volgende keer niet ongesteld bent, ga dan zeker even langs de dokter.Liefs en succes
Reageren