- anna29 mei 2013 om 17:49
hoi,
ik ben een meisje van 13 jaar.
mijn moeder is sinds 8 januari overleden.
en sinds ongeveer begin mei en nu heb ik opeens ontzettende pijn rond mijn linkerborst,schouder,een beetje bij mijn oksel,soms duizeligheid,ik heb het gevoel dat ik adem te kort heb,heb sinds 5 dagen geleden hoofdpijn en heb het nu nog steeds.
ik heb veel stress en spanningen.
ik slaap ook niet zo goed ik slaap erg laat.
is dit oververmoeidheid??
mijn moeder is overleden aan longembolie en nu denk ik dat ik het ook krijg/heb.
ik heb nu ook sinds mijn moeder is overleden doodsangst.
is dit oververmoeidheid of wat anders??groetjes anna
3 reactiesReagerenanna29 mei 2013 om 17:52oh ja ik ben ook al 2 keer naar huisartsenpost gegaan maar ze zeiden dat het niks was de 1e keer was dat ik pijn had rond mijn linker en soms rechterborst heb.toen zei ze dat het kwam omdat ik mijn moeder mis.de 2e keer zeiden ze dat het een hyperventilatie was.
Reagerenanna29 mei 2013 om 17:53want toen dacht ik dat ik adem te kort heb dat heb ik nog steeds.
ReagerenAnoniem2 juli 2013 om 18:46Beste Anna,
Reageren