- femke22 december 2016 om 23:45
ik ben al ongeveer 2 maanden heel erg moe het begon toen ik ziek was en koorst had en zeer verkouden was en keelontsteking enzovoort had vanaf toen was ik erg moe. ik ben dit nu nog steeds en doe regelmatig smiddags uit school een dutje of na het avondeten een dutje. ook ga ik eerder weg van feestjes omdat ik moe ben. ik slaap optijd en niet te laat en heb niet een heel zwaar leven, ik word alleen wel erg gek van mijn moeheid en ben al een keer langs de dokter geweest en zij zei bloedprikken , het probleem is dat ik dit echt niet durf en dit dus ook niet heb gedaan en ook niet ga doen. weet iemand een oplossing of misschien wat ik heb of zou kunnen hebben?
btw ik heb ook al een jaar last van zeer erge jeuk op me rug benen armen en schouders en gezicht ik heb geen uitslag maar blijf maar erge jeuk hebben en krabben ondanks da thet slecht is en ik word er gek van. ook heb ik door het krabben wondjes.mvg Femke 16
1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 december 2016 om 23:59Ik denk dat het toch vooral goed is om naar de huisarts te gaan en een bloedonderzoek te laten doen om te kijken of je niet de ziekte van pfeiffer hebt.
Reageren