- Jill3712 september 2017 om 19:53
hallo allemaal,
ik ben een vrouw van 37 jaar, al jaren moe waarvan het laatste half jaar extreem moe.
Ik heb een gezond gewicht, regelmaat, voldoende slaap, iedere middag moet ik een dutje doen.
Ik heb een uitgebreid bloedonderzoek gehad bij de internist hier kwam niets uit.
Mijn klachten;
extreem moe
een mistig hoofd
hoofdpijn
duizelig al 10 jaar lang maar hier kon ik mee leven
zware benen en armen alsof het verzuurd is
huisarts zegt dat ik maar even rustig aan moet doen…
wellicht voor iemand herkenbaar? Ik heb het idee dat er gewoon iets over het hoofd word gezien.
3 reactiesReagerenAnoniem12 september 2017 om 19:57Als er wat aan de hand was zou het van een bloedonderzoek wel uitkomen.
Ik denk dat het te maken heeft met zorgen en angst
Je denkt dat je wat hebt maar het is niet zo.
ReagerenJill3712 september 2017 om 20:00Ik sta vrij nuchter in het leven en ik vrees nergens voor dan was ik er namelijk al niet meer geweest.
Klacht die ik vergeet te vermelden is dat mijn vingers blauw kleuren, dan wit en gevoelloos zijn. Daar heb ik wel een test voor gedaan en ik ben een diagnose rijker maar verder kan het geen kwaad.
ReagerenCatootje14 september 2017 om 17:47Een goede gezondheid begint met volwaardige voeding met complexe koolhydraten, voldoende eiwitten, gezonde vetten en voldoende vezels.
Daarnaast kun je tekorten aan allerlei stoffen hebben; vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Denk aan stoffen als magnesium, zink, vitamine B en D en omega 3 maar natuurlijk nog tal van andere stoffen.
Mistig in je hoofd kan te maken hebben met tekorten maar ook met candida en een verstoorde darmflora. De witte vingers kunnen te maken hebben met een slechte doorbloeding en met een tekort aan vitamine D. Bloedonderzoek zegt lang niet alles over tekorten omdat bloedonderzoek vooral wat zegt over wat er in je bloed zit.
Als je misschien weinig vlees eet, wat tegenwoordig redelijk wat mensen doen, kom je eerder stoffen tekort als lysine, carnitine, taurine, carnosine, chroom, zink, ijzer en vitamine B12.
Verder zou je nog last kunnen hebben van electro-magnetische velden. Sowieso is metaalvrij slapen beter voor een goede aarding en betere ontspanning van je lichaam.
Reageren