Zoeken Vraag het forum

Vermoeidheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jill37

hallo allemaal,

ik ben een vrouw van 37 jaar,  al jaren moe waarvan het laatste half jaar extreem moe.

Ik heb een gezond gewicht, regelmaat, voldoende slaap, iedere middag moet ik een dutje doen.

Ik heb een uitgebreid bloedonderzoek gehad bij de internist hier kwam niets uit.

Mijn klachten;

extreem moe

een mistig hoofd

hoofdpijn

duizelig al 10 jaar lang maar hier kon ik mee leven

zware benen en armen alsof het verzuurd is

huisarts zegt dat ik maar even rustig aan moet doen…

wellicht voor iemand herkenbaar? Ik heb het idee dat er gewoon iets over het hoofd word gezien.

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Als er wat aan de hand was zou het van een bloedonderzoek wel uitkomen.

Ik denk dat het te maken heeft met zorgen en angst

Je denkt dat je wat hebt maar het is niet zo.

Reageren
    Jill37

Ik sta vrij nuchter in het leven en ik vrees nergens voor dan was ik er namelijk al niet meer geweest.

Klacht die ik vergeet te vermelden is dat mijn vingers blauw kleuren, dan wit en gevoelloos zijn. Daar heb ik wel een test voor gedaan en ik ben een diagnose rijker maar verder kan het geen kwaad.

Reageren
    Catootje

Een goede gezondheid begint met volwaardige voeding met complexe koolhydraten, voldoende eiwitten, gezonde vetten en voldoende vezels.

Daarnaast kun je tekorten aan allerlei stoffen hebben; vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Denk aan stoffen als magnesium, zink, vitamine B en D en omega 3 maar natuurlijk nog tal van andere stoffen.

Mistig in je hoofd kan te maken hebben met tekorten maar ook met candida en een verstoorde darmflora. De witte vingers kunnen te maken hebben met een slechte doorbloeding en met een tekort aan vitamine D. Bloedonderzoek zegt lang niet alles over tekorten omdat bloedonderzoek vooral wat zegt over wat er in je bloed zit.

Als je misschien weinig vlees eet, wat tegenwoordig redelijk wat mensen doen, kom je eerder stoffen tekort als lysine, carnitine, taurine, carnosine, chroom, zink, ijzer en vitamine B12.

Verder zou je nog last kunnen hebben van electro-magnetische velden. Sowieso is metaalvrij slapen beter voor een goede aarding en betere ontspanning van je lichaam.

Reageren
Reageer op: Vermoeidheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.