- Julieke12 maart 2019 om 10:49
Beste,
ik ben laatste dagen nogal vermoeid, vooral door de dag. Ik ga optijd mijn bed in.
Ik zit in een psychiatrische instelling omv angststoornis, hypochondrie en borderline. Heb de laatste weken veel stress en zenuwen gehad (wil ik even erbij vermeldden). Ik heb al 3j last van hartoverslagen , de ene dag meer dan de ander en soms zelfs weken niet.
Nu voel ik ze ook weer vaker. verschillende testen gehad bij cardioloog en bleek gewoon een gezond hart te hebben. Vele hebben dit blijkbaar.
Door mijn hypochondrie denk ik nu weer dat alles met mn hart te maken heeft, dus zowel de vermoeidheid in combinatie met hartoverslagen.
Ik voel me ook somber en neig meer naar een depressie toe vind ik zelf. Heb morgen een afspraak bij de dokter voor bloed te laten trekken.
Verschillende keren bloed laten trekken maar nooit last gehad van schildklier etc. Wel licht ijzertekort en heb ik medicatie voor genomen.
Wat denk u? Ik maak me best zorgen over die vermoeidheid
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 maart 2019 om 12:48angst stress en hyperventilatie, kunnen toch heel goed de oorzaak zijn, alsmede het ijzertekort. Je hart zal dat echt niet zijn. Dat is door de cardioloog getest.
ReagerenJulieke12 maart 2019 om 16:27Bedankt voor je snelle reactie.
Ik denk ook dat het vooral door de stress en angst komt maar vind dit zo raar. Ik ben iemand die van t ergste uitgaat dus is al vanal bij me opgekomen.
Ik dacht aan mn hart omdat ik onder mn linkerborst net waar mn bh rand zit, een soort van drukkende pijn voel. Niet constant maar in bepaalde houdingen.
Ook voelt het alsof ik de controle over mezelf verlies. Alsof ik nietmeer mezelf ben en stilletjes aan afdwaal.
Heb zelfs in mn hoofd gekregen dat het een klaplong is. Zou dit het kunnen zijn?
Word gek van mezelf
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2019 om 16:30Het is beslist geen klaplong…
Reageren