- NoreenT15 september 2016 om 08:52
heyy,
ik heb al een tijdje dat ik heel vermoeid ben, ik word moe wakker en blijf derest van de dag moe, ook heb ik laatst van haar uitval, rusteloze benen, ik kom soms moeilijk uit me woorden en zie dingen over het hoofd. Volgens mijn dokter heb ik sws geen ijzer tekort
weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 september 2016 om 11:02Heeft de huisarts bloedonderzoek gedaan?
Reageren
Is er ook gecontroleerd op de ziekte van pfeiffer?Anoniem22 september 2016 om 18:34vitamine b12 tekort gecontroleerd?
ReagerenNoreenT26 september 2016 om 08:11Ja, ik heb een bloedonderzoek gehad en ik heb toen ook gevraagd of ze voor vitamine b12 wouden kijken want mijn vader heeft ook vitamine b12 tekort, maar na het bloedonderzoek kreeg ik alleen te horen dat ik geen ijzer tekort heb.
Reageren
Op de ziekte van pfeiffer hebben ze niet gecontroleerd, ik moet van de dokter over een tijdje terug bellen als ik nog steeds dezelfde klachten heb.
Ik merk ook dat ik steeds langer moet nadenken als iemand bijv. vraagt wat ik het weekend heb gedaan maar dat zal denk ik vooral door de vermoeidheid komen.