Veel schaamhaar

Online ZorgZus
  • #16

    blijf eraf laat alles groeien zoals het hoort ik ben er zwaar overspanne geworden

    #17

    Jha hoor een pincet,hoe ga je schaamhaar weg krijgen met een pincet???

    #18

    One by one

    #19

    Ik hou van schaamhaar  liefst zo veel mogelijk. Oerwoud model

    #20

    Ik hou helemaal niet van schaamhaar, ik scheer mij van als  ik het beginnen krijgen ben . Van mij moet alles af tot het laatste haartje. Ik kan u verzekeren dat mijn man het heel fijn vindt dat ik geschoren ben. Hij scheert zich ook. Neen voor ons geen schaamhaar , het is veel properder zo

    #21

    Wij zijn ook geschoren.vanaf het begin toen wij elkaar leerde kennen.nu zijn wij defeatief allebei volledig kaal.

    #22

    Ik ben 14 jaar en heb heel veel schaamhaar. Ik scheer het zoveel mogelijk af, maar heb een probleem. Mijn schaamhaar groeit ook langs de binnenkant van mijn schaamlippen is dat normaal ?? Ik zou het daar ook weg willen maar durf  daar niet scheren. Zijn er hier nog meisjes met dat probleem, die zich daar wel scheren?? Zoja graag reactie a u b hoe doen jullie dat zonder kwetsen ?? Daar ben ik heel bang van

    #23

    @ Linda

    Hallo Linda  er zijn nog meisjes die zo sterk behaard zijn onderaan, daar ben ik ook een van.Als u zich daar ook wil scheren doe dan zoals ik. Ik knip ze eerst met de schaar heel kort af, .Zo zie ik beter waar ik moet scheren, ik gebruik een nieuw scherp mesje en ga er langzaam over. Eerst eens met en dan eens tegen de haargroei richting in. Als je voorzichtig ben kan u jou daar ook mooi scheren. Ik doe het al enkele jaren( een jaar of 6) en heb mij nog nooit gekwetst                                                                                                                                       Veel suxes

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #24

    Ik ben een meisje van 12 jaar en heb ook heel veel schaamhaar. Zelf durf ik er niet aan snijden al vind ik het wel vuil en vies. Gelukkig knipt mijn moeder het regelmatig heel kort met de schaar, zo ben ik ook proper . Ze knipt het om de 3@4 weken. Ze wil mij nog niet scheren, ik ben daar nog te jong voor zegt ze

Het onderwerp ‘Veel schaamhaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief