Home / Hiv & Aids / Kans op HIV besmetting?
Neen, momenteel geen koorts. Enkel droge mond en lippen, schorre keel en last van darmen. Vanmorgen wat stijf, maar vooral vermoeid-ziek gevoel.
John, ik wil je bij deze toch even uitzonderlijk bedanken voor je info en advies. De situatie zoals ze momenteel is maakt het voor mij op dit moment zeer moeilijk om correct te functioneren, ik ga in de ochtend mijn huisarts bellen en de situatie uitleggen.
Ben net wakker geworden van jeuk aan mijn pols, bleek helemaal rood te zien met kleine blaasjes - is nu wel zo goed als allemaal weg. Dat kan toch allemaal niet van de stress zijn (diarree, droge keel, geen eetlust en daarnet die uitslag) - of zie ik het nu echt allemaal zo fout?
Nogmaals bedankt!
En als ik bijlagen mag geloven zou het niet kunnen, pas vanaf dag 10 zouden de symptomen pas optreden, is dat zo? Want dan kan het dus niet.
Dokter nog niet gebeld. Staat afspraak op voor morgen. Heb enorm buikkrampen en neem Dafalgan. Lichte verhoging.
Kunnen kan dat wel. Stress kan heel wat problemen veroorzaken. Heb je al een corona test gedaan?
Ik dacht dat ik al geschreven had dat het te vroeg was voor symptomen
Corona test gedaan (zelftest) en die was negatief. Het was gewoon vreemd, ik had vannacht effectief uitslag op pols en die zag rood. Is nu wel wat weg getrokken, licht zichtbaar nog. Kan je van stress ook een koortsgevoel krijgen?
Je had inderdaad al geschreven over de symptomen dat het te vroeg was. Maar in concreto wil dat wel zeggen dat alles dat ik nu heb (diaree, hoofdpijn, de uitslag vannacht etc ) allemaal niet met een eventuele besmetting te maken zal hebben gezien het gewoon nog niet kan.
Ok, dan moet het iets anders zijn. Zijn er SOA’s die op korte tijd zulke reacties veroorzaken?
Dan zal het iets anders zijn waar ik last van heb indien een SOA op die korte termijn niet de oorzaak kan zijn.
Intussen doktersbezoek gehad en bloedstaal afgenomen, en urine ingeleverd. Wachten op de uitslag nu.
Gezien hetgeen ik hier lees zou alles in deze fase nog negatief moet zijn, gezien de tijd tussen eventuele besmetting en test veel te kort is.
Uitslag is intussen binnen. Momenteel op alle testen negatief. De vraag is dan alleen of je al iets had kunnen zien op zulke korte periode. Zowel bloed- als urine laten onderzoeken.
Ik merk wel dat mijn lymfocyten waarde 10 punten onder de gewenste waarde zitten. Kan dit ergens mee te maken hebben?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!