Betrouwbaarheid HIV testen Nederland

  • #1

    Ik ben er achter gekomen dat een man waar ik seks mee heb gehad HIV+ is.

    Dit risico contact is 3 jaar geleden geweest.

    De test heb ik gedaan en negatief.

    Hoe betrouwbaar is deze ?

    Er is geen sperma bij betrokken geweest.

    #2

    Wanneer of hoe lang na het contact heb je de test gedaan? En waar?

    #3

    John bedankt voor je antwoord.

    Via de huisarts, een maand geleden.

    Is gedaan via dit lab: https://www.sho.nl/

    #4

    Dan is er niks aan de hand en hoef je je geen zorgen te maken. 100% betrouwbare testen.

    #5

    OK bedankt John

    #6

    Ik heb ook getest en vandaag de uitslag gekregen. NEGATIEF. Wat een opluchting zou je zeggen MAAR zit er nog STEEDS mee. Las op internet dat er gevallen zijn waarbij de test verkeerd wordt gedaan door stickers wisselen. MAAK MR ZORGEN

    #7

    Dat is onzin. Er worden geen stickers verwisseld

    #8

    Buisjes of verkeerd invoeren dan ?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Ook niet. Er zijn zeer strenge regels en procedures voor bloedonderzoeken.

    #10

    IK WEET NIET MEER WAT IK MOET GELOVEN.

     

    Ik ben 12 jaar geleden misbruikt door een MAN. Ik ben er achter gekomen dat hij al ZEKER WEET DAT 5 jaar HIV positief is dus wellicht al langer seropositief.

    Ik heb een test gedaan via de huisarts en deze was NEGATIEF.

    KAN HET ZIJN DAT DEZE NIET KLOPT? Als ik na al die jaren nu AIDS heb dan maak ik geen antistoffen meer aan.

    IK KAN ER NIET MEER TEGEN.

     

    #11

    Als je een test via de huisarts hebt gedaan, dan heb je geen HIV. Dat zou dan betekenen, dat hij 12 jaar geleden geen HIV had.

    #12

    Destijds wel ziek geweest met nachtzweten en hevige vermoeidheid kan het echt geen fout zijn? Zijn er gevallen waad dit bij voor komt dat het mis gaat of uberhaupt in de wereld? Of is het na een jaar 100%

    #13

    Dat komt niet voor!

Het onderwerp ‘Betrouwbaarheid HIV testen Nederland’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief