Overmatig waterige wit/ groene vloed

  • #1

    Er is bij mij herpes geconstateerd. Nu heb ik sinds 2 dagen een katheter omdat plassen niet meer kon. Nu heb ik sinds gisteren onwijs veel waterige wit/groene afscheiding. Is dit een symptoom van het virus?

    #2

    Dat lijkt toch eerder op een infectie. Neem contact op met de HAP !

    #3

    Bedankt! Ik ga gelijk bellen. ook ben ik niet zeker of het herpes is omdat door mijn blaasontsteking 4 dagen lang zure urine over mijn schaamlippen heen liep en naar mijn mening daarom grotendeels me huis ontveld is met kleine blaasjes. De blaasjes zijn bijna weg sinds de katheter. Mijn schaamlippen waren zo opgezwollen door de urine verlies dat plassen niet meer mogelijk was en toen de katheter erin gezet was is in een tijdsbestek van 8 uur 1800ml uit mijn Blaas gelopen. Nu heb ik dus hele waterige afscheiding en met lopen loopt het naast mijn been. Het ruikt overigens niet. Kan het uit mijn plasbuis komen? Heb ergens gelezen dat bij een katheter afscheiding uit de plasbuis kan komen. Ik Ian niet met zekerheid zeggen waar het vandaan komt

    #4

    Het is een vraag die ik helaas zo ook niet kan beantwoorden

Het onderwerp ‘Overmatig waterige wit/ groene vloed’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief