Ik ben het zat

  • #1

    Ik heb er echt geen zin meer in.....zit mijn dagen maar wat rond te komen meer nietIk heb genoeg gevochte Plezier heb ik niet meer en als ik al blij ben is het van hele korte duurn Ik wil lang dood Ik kan er niet meer tegen ,ik heb zelfmoord gedagten ,ik heb rust verdiend vind ik.. en die vind ik alleen in de dood!!!
    Ik vertel dit verhaal omdat ik het graag kwijt wou
    ik kan het gewoon niemeer aan.
    denk ik was ik er maar nooit geweest,wat heeft het voor nut als ik er nog ben. Ik heb vaak het gevoel dat ik niks goed doe,Ik voel mij door alles echt slecht,Ik wou dat alles anders ging,
    dat ik gelukkig kon leven,
    maar het is altijd het omgekeerde.
    Ik voel me elke dag weer opnieuw slecht.
    wat moet ik doen??

    #2

    Sonja, ben je niet in therapie?
    de dood is geen oplossing, je zult er in dit leven iets van moeten maken, anders kun je het straks allemaal weer over doen. geloof me, de les die je krijgt als je boven komt, die wil je liever voorkomen.
    maak dus iets van het hier en nu.
    niet gelukkig? zoek het dan in kleine dingen.
    vertel eens iets over jezelf?
    groetjes, Bremda

    #3

    Hoi Sonja,

    Wat je schrijft is voor mij zo herkenbaar. En ik heb op het moment ook zoiets van voor mij hoeft het niet meer.
    Maar ja, ik ben er nu eenmaal en ik wil eigenlijk diep van binnen wel leven. Ik ben in therapie om m'n levenskwaliteit te verbeteren. En dat gaat nou eenmaal niet van de een op andere dag, dat moet groeien. Dus verdraag ik m'n rotbuien en m'n rottige gevoelens om het een kans te geven. Dood zijn kan ik later nog lang genoeg, zelfs tot in de eeuwigheid.

    Dus geef jij ook jezelf een kans om iets van het leven te maken hoe moeilijk en zwaar het allemaal ook is. Geef nooit op !!! En lieve Sonja, tuurlijk heeft het nut dat jij er bent ! Misschien kunnen we elkaar wat steunen.
    Ben jij trouwens ook in behandeling, zo ja welke ?

    Meisje, kop op en glimlach omdat twee mensen (tot nu toe) hebben gereageerd op jouw berichtje omdat ze begaan zijn met je.

    Sterkte meis !

    Liefs Evy.

    #4

    hallo brenda
    bedankt voor het reageeren,ik ben 44 jaar en ik ben niet in therapie,waarom wil ik ermee kappen? Eigenlijk is het bij mij gewoon omdat Ik heb het gevoel dat ik alles, maar dan ook alles verkeer doe.
    ik ben meerdere keer verkracht door mijn vader toen ik kind 12 jaar,en door mijn moeder vriend .
    dat kan ik niet vergeten ,en nu droom ik ieder dag over ,zie ik mijn vader in mijn kamer en naast mij in bed liggen.ik kan niet meer tegen .
    ik vertrouw niemand .
    ik ben het zat echt zat .
    waarom verder.zeg me alstublieft???????????

    #5

    dank je veel voor jou heel lieve woorden evy

    #6

    Therapie helpt ook niet altijd hoor. Ze doen alleen maar wat "goed voor je is" en vertellen zoveel onzin dat je het bijna gaat geloven. Ik ben een stoere meid, maar ook met gevoelens. Ik wilde eerst ook dood. Maar ik zette voor mezelf op een briefje:
    Wat gaat er mis in het leven?
    Met wie kun je het beste praten?
    Wat kun je er zelf aan veranderen?
    Zelf kon ik met niemand praten, op het werk, thuis en in de omgeveing ging alles mis en ik wilde niets veranderen. Dus ik was helemaal van de kaart. Ik huilde het uit. Toen ben ik maar naar een stichting gegaan. Je hebt stichtingen die je daarbij kunnen helpen zoals de mee, stichting aveleijn...maar de huisdokter kan je het ook adviseren wat te doen. Maar laat je geen depressiepillen voorschrijven. Je moet namelijk niet afhankelijk daarvan worden.
    Hopelijk kun je hier iets mee. Veel succes!

    #7

    Sonja, waarom ga je niet even langs de huisarts met je verhaal, daar is hij voor hoor.
    Therapie kan zeker goed helpen.
    soms helpt ook een Klassiek Homeophaat, probeer dat ook eens, heus je bent de moeite waard, je kan nog heel veel betekenen in het leven.
    waarom verder? omdat je die klootzak van een vader niet de macht moet geven, dat je het door hem opgeeft.
    werk aan jezelf, als je in therapie gaat en je komt eruit, dan ben jij als geen ander in staat om weer andere vrouwen met zo'n verleden te helpen.
    kom op vechten! je kunt het en je kan weer gelukkig worden.
    je bent 44, woon je alleen? werk je?
    zag bericht van Evy, misschien kunnen jullie elkaar steunen.
    en Angel soms helpt therapie heel erg goed, je moet alleen wel je juiste therapeut hebben.
    allemaal veel sterkte.
    groetjes, Brenda

    #8

    laat je opnemen in zuiderpoort met die gekke luxe shit van je. in zuiderpoort genezen ze je in 6maanden gesloten afdeling en helpen ze je van alles af

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    tssss ik ben het ook zat het leven een mislukking de planeet een mislukking en vooral de mens een mislukking

    #10

    nou ik kom weer op de zelfde pagina terecht waar ik mijn eigen tekst geloof ik terug lees nou ik lach er maar om maar ik ben het nog steeds zat maar ja zelfmoord plegen heb ik ook geen zin in .ik heb helemaal nergens zin in. tja wat ga je dan doen als je helemaal nergens zin in hebt . een stukje typen maar en nee ik heb geen zin om hoofdletters en leestekens te typen en als het verkeerd gespeld is moet je mar denken dat dat mijn eigen voorkeurspelling is of een typfoutje nou ik had gespeld met een t geschreven kwam er een rood streepje onder toch maar even gecorigeerd nou gecorrigeerd ook nog verkeerd nou dat laat ik lekker staan ik heb geen zin om met die pijltjes te lopen kutten daar word ik ook helemaal gek van nou druk ik drie keer de a in nou meer even direct een weggehaald nou nou druk ik drie g´s in gvd ok weer corrigeren nou corrigeren in 1 keer goed geloof ik. nou ik kom er achter dat ook 1 o mist nou laat maar lekker staan en ik was nog ergens een spelfoutje tegen gekomen maar ik heb geen zin om het nog een keer terug te lezen laat maar lekker staaan het leven is niet perfect en ik ook niet

Het onderwerp ‘Ik ben het zat’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief