- Anoniem9 augustus 2014 om 19:37
Hallo, ik zou hier graag advies willen vragen ik zal kort uitleggen wat mijn klachten zijn.
Ik heb al 5 jaar een chronische whiplash met artrose in mijn nekwervels.
Sinds een week heb ik vreselijke pijn in mijn rug, en mijn nek.
De pijn is zo hevig dat bewegen moeizaam gaat, ik ben bij de ha geweest deze stelde vast dat de spieren in mijn nek keihard waren en hij vermoede dat mijn zenuwstelsel geprikkeld was door de pijn.
Ik heb diclofenac meegekregen en moet het 5 dagen aankijken.
De pijnstillers hebben zelfs icm 2 paracetamol geen effect.
De pijn neemt alleen maar toe, sinds vanmorgen heb ik ook pijn in mijn benen en armen met name mijn onderbenen vanaf de knie en mijn armen vanaf de ellebogen, hierbij heb ik last van tintelingen in beide benen en armen, voel ik mij zwak, mijn armen en benen voelen zwaar aan en alsof ik minder kracht heb.
Als ik loop slinger ik alle kanten op en voelt het alsof ik door mijn benen zak.
Wat te doen?
Aan blijven kijken of maandag meteen terug naar de huisarts?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2014 om 20:03Maandag terug naar de huisarts en een spoedverwijzing vragen naar de orthopeed.
ReagerenAnoniem10 augustus 2014 om 20:40Dank je voor je reactie in bel morgen meteen de huisarts.
ReagerenAlias13 november 2017 om 21:58Beste forum ik heb al een tijd van zere nek en arm en benen zg de spieren ik slaap de hele nacht niet
wat zou het kunnen zijn overdag gaat het wel maar snachts slaap ik niet
gr Alias
ik heb op moment geen foto
ReagerenJohn (moderator)
13 november 2017 om 22:05Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts
Reageren