- Danielle-19905 oktober 2011 om 16:59
Hallo ,
Ik ben hier nieuw , dus ik hoop dat iemand mij kan helpen 🙂
Ik had begin Januari dit jaar ineens een knobbetje op mn rechterhand. Dit deed erg zeer en ik kon mijn hand haast niet bewegen door de pijn.
Ben toen naar de huisarts geweest , en die vertelde mij dat ik acute peesontsteking had , en met diclofinac zou dat overgaan. Na 2 weken dat geslikt te hebben ben ik opnieuw naar de huisarts gegaan , want pijn werd erger ipv minder. Werd toen naar de fysio gestuurd , maar ook dat hielp niets , dus kon de fysio niks meer voor mij betekenen.
Maar de pijn in mn hand trok door naar mn schouder..
Sinds 2 maanden heb ik nu dat ik pijn heb in mn nek , wat doorloopt naar mn schouders en via daar langs mn armen tot aan mn knokkels op mn hand zeer doet en niet tot nauwelijks kan bewegen , omdat de kracht er vaak ineens uit is. De pijn gaat van mn schouders ook langs mn wervelkolom naar beneden, naar mn bekken toe , en vanaf mn benen naar mn knieën toe , en als ik loop voel ik de pijn rond mn knieen ( er precies onder).De huisarts wist niet wat ik kon hebben , en verwees me naar de neuroloog. Die kon echter ook niks vinden, hoewel hij alleen mn reflexen controleerde.
Wie o wie heeft hier nog meer last van?
1 reactieReagerenDrea6 oktober 2011 om 10:38Misschien moet je je eens laten doorverwijzen naar een reumatoloog.
Reageren
Kan ook heel goed fibromyalgie zijn.