Zoeken Vraag het forum

Pijn in nek naar armen , schouders en benen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Danielle-1990

Hallo ,

Ik ben hier nieuw , dus ik hoop dat iemand mij kan helpen 🙂

Ik had begin Januari dit jaar ineens een knobbetje op mn rechterhand. Dit deed erg zeer en ik kon mijn hand haast niet bewegen door de pijn.
    Ben toen naar de huisarts geweest , en die vertelde mij dat ik acute peesontsteking had , en met diclofinac zou dat overgaan. Na 2 weken dat geslikt te hebben ben ik opnieuw naar de huisarts gegaan , want pijn werd erger ipv minder. Werd toen naar de fysio gestuurd , maar ook dat hielp niets , dus kon de fysio niks meer voor mij betekenen.
    Maar de pijn in mn hand trok door naar mn schouder..
    Sinds 2 maanden heb ik nu dat ik pijn heb in mn nek , wat doorloopt naar mn schouders en via daar langs mn armen tot aan mn knokkels op mn hand zeer doet en niet tot nauwelijks kan bewegen , omdat de kracht er vaak ineens uit is. De pijn gaat van mn schouders ook langs mn wervelkolom naar beneden, naar mn bekken toe , en vanaf mn benen naar mn knieën toe , en als ik loop voel ik de pijn rond mn knieen ( er precies onder).

De huisarts wist niet wat ik kon hebben , en verwees me naar de neuroloog. Die kon echter ook niks vinden, hoewel hij alleen mn reflexen controleerde.

Wie o wie heeft hier nog meer last van?

1 reactie
    Reageren
    Drea

Misschien moet je je eens laten doorverwijzen naar een reumatoloog.
    Kan ook heel goed fibromyalgie zijn.

Reageren
Reageer op: Pijn in nek naar armen , schouders en benen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.