Zoeken Vraag het forum

Aanhoudende pijn in nek, rug, schouders, armen en benen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joelle

Hoi!

Een kleine twee maanden geleden kreeg ik last van mijn nek, dit veranderde al snel in veel pijn die ook doortrok naar mijn hoofd. Van de nek ging de pijn door naar mijn rug. Dit was zo vervelend dat ik naar de fysio ben gegaan. Na dit bezoek aan de fysio kreeg ik alleen nog maar meer pijn. De pijn van mijn nek en rug ging door naar mijn benen. Die pijn had ik nog nooit gevoeld. Het lijkt op spierpijn alleen dan nog 10 x erg, zo erg dat ik amper kan lopen. De pijn in mijn benen is dan vooral voelbaar aan de achterkant bij mijn knieholtes, (de aanhechting) mijn kuitspieren, maar ook op mijn kont. Laatst deed zitten zelfs pijn. Die pijn in mijn benen werd met de dag erger en ’s ochtends opstaan ging al helemaal niet. Dan is de pijn op zijn ergst. Vanuit mijn benen ging de pijn naar mijn schouders en armen. Vervolgens heb ik weer een aantal afspraken gehad bij de fysio, diep masseren, kraken, noem maar op. Niks helpt. Het lijkt alleen maar erger te worden. Momenteel zit de pijn overal, maar het meest in mijn schouders en armen. Ik kan mijn armen amper bewegen van de pijn. Twee dagen geleden ben ik naar de huisarts gegaan waar ik diclofenac heb gekregen. Dit helpt wel een beetje. Ook hebben ze geprikt op ontstekingswaarden, maar helemaal niks. Bij de fysio hebben ze intussen mijn rechterschouder en arm ingetapet. Deze is eergisteren ingetapet, maar nu mijn rechterkant is ingetapet krijg ik ineens heel veel pijn aan mijn linkerschouder en arm.

Volgende week heb ik een echo staan want ik weet me op het moment geen raad.

Deze pijn en deze klachten heb ik nog nooit gehad, het komt zomaar uit het niets. Ik sport niet veel of hard. Overigens werk ik wel in de horeca en heb ik altijd veel moeten tillen en slepen, maar ik ben pas 21 jaar… Hoe kan dit??? En wat moet ik doen?!

Het zou mij enorm helpen als iemand denkt te weten wat dit is en wat ik nu het beste kan doen….

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou toch een vorm van overbelasting kunnen zijn. Als er niets uit de echo komt, vraag dan een verwijzing voor de reumatoloog. Dat is de aangewezen arts voor aanhoudende spierklachten

Reageren
Reageer op: Aanhoudende pijn in nek, rug, schouders, armen en benen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.