- Gert7 maart 2017 om 16:42
Hallo allemaal, een vraag, vorig jaar wakker geworden met pijn in mijn rug, een etage lager dan de nek, met daarbij uitstraling naar mijn schouder en linker arm, af en toe ook nog mijn linker been, fysio gehad en dat leek te helpen, 2 weken geleden weer keihard terug, mijn huisarts heeft mij diclofenac voorgeschreven samen met een gel, sinds donderdag is die kuur begonnen, maar ipv dat ik merk dat het beter gaat wordt het alleen maar slechter, blijf de stralende pijn voelen ook als ik dr medicatie slik, mijn fysiotherapeut heeft al een brief klaarliggen voor de huisarts met evt een onderzoek, iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik wordt gek van de pijn en kan niet echt op een normale manier mijn werk uitoefenen,bij de uitstralende pijn slaat het ook door naar mijn duim en wijsvinger die dan ook helemaal tintelen en doods aanvoelen voor een paar seconden.
Mvg Gert
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 maart 2017 om 17:20Het zou een hernia kunnen zijn. Denk dat het goed is om een scan te laten maken
ReagerenGert7 maart 2017 om 17:22Huisarts had een nekhernia uitgesloten,maar ik wil idd een scan hebben om dat zeker te weten,
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2017 om 17:38Het hoeft niet perse een nekhernia te zijn. Het kan ook een hernia in bovenste borstwervel(s) zijn.
Reageren