Zoeken Vraag het forum

Borst,Arm,schouder

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rontj

Goedde morgen,
    ik heb hier al maanden last van

last op mn linker borst schouder nek en arm, boven arm onder arm en soms mn pols lichte tintelingen in mn vingers,
    6 maanden geleden dacht ik dat het mijn hart was,
    Had net een cursus reanimeren gehad (LEH) dus ik kreeg
    4 verschillenden kenmerken van een hartinfarct waardoor ik mijzelf helemaal gek liep te maken.
    na dat ik naar de dokter ben geweest en hij naar mijn hart heeft gekeken vertelde mijn dokter dat ik een gezond hart heb dus moest ik naar de fysio

Als ik soms een blowtje rook doe ik niet zooo vaak dan komen de klachten steeds terug en maak ik mij zelf helemaal weer gek..

na wat massages gaat het wel maar na een paar dagen is het weer terug,
    Ik weet niet meer wat ik nou kan doen , ik zit op de raarste manieren in de hoop dat er een gewricht of rib terug schiet zodat alles langzaam weg gaat (dromen zijn bedrog) zijn er nog andere methodes of iets dergelijks wat zou kunnen helpen??

2 reacties
    Reageren
    een moeder

Stop met de blowtjes zou ik zeggen…is vast een start. Houd het nog aan, ga dan naar de huisarts…

Reageren
    Lana

Chiropractor

Reageren
Reageer op: Borst,Arm,schouder
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.