Zoeken Vraag het forum

pijn op borst schouder kaak en armen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • C

Goedemiddag ik heb al een maand last van een drukkend gevoel in en rondon mijn linkerborst, nu is dat sinds 3 weken met uitstraling naar mijn linkerarm en kaak geworden en sinds 2 weken ook nog met mijn schouder, ik ben 3 weken geleden naar de huisarts gegaan en die zei dat het waarschijnlijk spanning en stress is omdat er uit het luisteren naar mijn hart, zuurstof en bloeddruk niks raars kwam. woensdag ben ik weer naar de huisarts gegaan omdat de pijn niet wilt stoppen en alleen maar erger is geworden en toen werd er precies hetzelfde gezegd. maar ik ben bang voor dat er wel iets ergs is omdat er voor mijn gevoel weinig testjes zijn gedaan en mijn bpm vaak verschilt tussen 60 en 90 slagen. ik heb er veel last van en als ik mijn symptomen op zoek heeft het te maken met mijn hart en ik ben bang dat ik inderdaad ook opeens een hartaanval krijg of iets anders ergs, ook stond er iets over hyperventilatie maar het is niet alsof ik echt hard en heftig adem dus dat sluit ik uit. ik weet niet of het mogelijk is dat er ergens een spier in de knoop zit waardoor al die plekken veel pijn doen ( ook de rechterkant van mijn lichaam trouwens) maar ik ben echt radeloos en de huisarts kan verder niet echt een duidelijke oorzaak geven, ik zelf heb weinig verstand van medische dingen dus ik wil gewoon graag opties krijgen van wat mogelijk is wat het is en of ik me terecht bang maak of er echt helemaal niks aan de hand is of kan gebeuren. ook werd ik vandaag erg licht in mijn hoofd en voel ik me heel zwaar als ik loop

ik ben een meisje van 16 en ik rook niet.

Alvast bedankt

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

ook stond er iets over hyperventilatie maar het is niet alsof ik echt hard en heftig adem dus dat sluit ik uit

Ik zou dat toch maar eens niet uitsluiten. Je klachten passen er anders wel goed bij. Als dit langer aanwezig is, merk je aan  je ademhaling helemaal niks. Dan is er sprake van een chronische vorm.

Doe eens de test op:   https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Kijk hier eens welke klachten er allemaal kunnen ontstaan:

http://www.chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomen

Reageren
Reageer op: pijn op borst schouder kaak en armen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.