- Joky21 juni 2018 om 23:32
beste mensen,
ik heb nog nooit op een forum geschreven en daarom wist ik ook niet precies, in welk kopje ik dit moest zetten. Maar pijn is denk ik wel het meest toepasselijkste want dat heb ik namelijk.
Mijn naam is joky (niet mijn echte naam) 17 jaar oud en ik loop al sinds september 2017 rond met onderrug pijn aan de rechter kan en met uitstraling naar het rechter been.
de pijn is gekomen door de bus. Ik zat in de bus richting school en ik kon niet lekker zitten. Van de bus naar de trein lopen ging amper. Alle oudere haalde mij in. Vanuit school naar huis gestuurd: “je hebt spit, rust maar goed uit”.
Met die spit toch maar een paar weken later naar de dokter gegaan. Die schreef mij een medicijn voor tegen ontstekingen. “Slik dit maar 2 weken en als de klachten aan houden, dan kom je maar terug”. Hierna heb ik nog bloedgeprikt. Hier kwam niks ik uit.
Klachten werden niet minder en ik werd naar de fysiotherapie gestuurd. “Je bekken staan scheef”. Hier oefenen voor gedaan, hielp niet.
Doorverwezen naar de manueel therapeut. “Je moet je kleine buikspieren trainen”. 3x raden… dit hielp ook niet. Onder tussen was mijn uitstraling al erger geworden. Ipv alleen mijn bovenbeen, was het nu ook mijn rechter knie.
Uiteindelijk ben ik ook ik behandeling gegaan bij de osteopaat. “Je nieren of blaas is niet in orde, ga maar terug naar de dokter”
vanuit de dokter, bloedgeprik en plas ingeleverd. Dit was allemaal goed. Ondertussen is de uitstraling erger geworden, het zit nu ook in mijn voet en tenen.
Toch voor de zekerheid een echo laten maken. Maar zoals we eingelijk al wisten, zei de radioloog: “alles is prima”.
Nu, 9 maanden later, zit ik weer bij de dokter mer de vraag, laat mij in de MRI scan. “Nee dit gaat niet zomaar, je moet eerst naar de neuroloog”. Nou, volgende week staat de afspraak, neuroloog.
Na dit lange verhaal. Heeft iemand dit ook megaakt? Iets waar ze geen naam op kunnen plakken. Kan het een hernia zijn? Of iets anders? Ik ben echt radeloos.
Groetjes,
josky