Zoeken Vraag het forum

Ziek?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Vorig jaar woog ik 75kilo. Dit zat me dwars en ben toen veel gaan sporten. Hierbij koolhydraat arm gegeten, ook een tijdje aan de shakes geweest. Ik gebruikte fatburners en afslank thee. Ik had ik die tijd dus diarree, veel diaree. Toen het zomervakantie was heb ik 2weken niet gesport en “normaal” gegeten, zoals je dat doet op vakantie.
    Tijdens deze vakantie heb ik dus niet gepoept!! Hier heb ik normaal nooit last van. Verder nergens last van. Toen ik thuis kwam was het weer gewoon.

Tot een paar maanden geleden. Ik was continu heel erg moe. Na een ochtendje school kon ik wel 2uur liggen slapen op de bank en dan savonds weer om 11uur op bed, na een weekendje stappen kreeg ik een soort aanval. Ik begon helemaal te zweten en trillen, werd misselijk en had een opgejaagd gevoel. Ook een soort prikkels in m’n hoofd.
    Sinds dien heb ik erg veel last van m’n buik rechtsboven in. Een soort drukken of opgezwollen gevoel. Ook rommelt het veel en poep ik weinig/moeilijk.

1e kerstdag kreeg ik weer een aanval hiervoor ben ik al bij de dokter geweest. Die zegt dat het door mijn bloeddruk komt. Lijkt me alleen niet dat je daarna nog 3weken op bed ligt. ZoAls ik nu doe. Ben hierbij nu trouwens ook misselijk. Kan alleen niet overgeven en ben nog eens 4kilo afgevallen zonder dat dat de bedoeling was.

Bloed is al geprikt en was niks te vinden, toch zou ik graag weten wat ik zou kunnen hebben.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Koolhydraat arm eten, fatburners en afslankthee zijn niet bepaald een goede combinatie. Dat kan wel gevolgen hebben voor de spijsvertering.
    Ik zou toch maar terug gaan naar de huisarts. Weet de huisarts ook van je afslankactie?

Reageren
    Anoniem

De huisarts weet hier inderdaad van.. Buikecho gehad hier is niks gevonden. Bloeduitslagen waren ook goed. Nu wachten op een oproep van de internist..

Reageren
Reageer op: Ziek?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.