- Anoniem3 april 2022 om 09:11
Beste,
Ik heb de volgende klachten. Kan iemand mij vertellen of dit zomaar ineens kan?
Sinds laatste week maart
– Opgeblazen gevoel bovenbuik na eten
– Weinig eetlust
– Gewichtsverlies van 5kg in 2 weken, terwijl ik wel gewoon veel eet.
– Misselijk (soms)Sinds eerste week maart
– Opboeren
– Vermoeidheid1na laatste week maart werd ik ineens erg ziek met kotsen diarree misselijkheid voor 2/3 dagen.
30 maart heb ik bloedgeprikt op een volledig bloedbeeld en hier kwam naar voren dat alle waardes goed waren. Denk hierbij aan witte/rode bloedcellen, bezinking etc.
Wat moet ik doen? Want ik ervaar de klachten echt en zeker het onverklaarde gewichtsverlies baart mij zorgen. Toch geeft mijn bloedbeeld niets afwijkends aan.
5 reactiesReagerenAnoniem3 april 2022 om 09:16Leeftijd is overigens 22 jaar oud en ik kan verder nog gewoon sporten en mijn dagelijkse bezigheden uitvoeren. Ik ervaar stress door de klachten.
ReagerenAnoniem3 april 2022 om 13:51Hierbij heb ik soms ook ineens hele erge buik of anuskrampen en dan komt er diarree. Vaak is de ontlasting wel gewoon normaal. Verder geen bloed of slijm bij ontlasting. Ik hoor het graag.
ReagerenJohn (moderator)
3 april 2022 om 16:15terug naar de huisarts en laten controleren of je wellicht een maag/darmbacterie hebt
ReagerenAnoniem3 april 2022 om 16:32Ik heb wel last van PDS al langere tijd. Ik weet niet of dit ook de oorzaak zou kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
3 april 2022 om 17:17dat zou heel goed kunnen
Reageren