- Anoniem14 april 2016 om 21:14
Hallo, ik zet m’n verhaal hier omdat het zoveel dingen bij elkaar zijn.
Ongeveer een 3 weken geleden kreeg ik erge ‘last’ van mn darmen. Ze rommelen constant en het voelt net alsof ik 6 maanden zwanger ben en de baby schopt. Soms krijg ik ook steken aan m’n eierstokken en m’n maandstonden zijn de laatste 2 maanden erg laat en weinig bloed/bruin bloed. Ik merk ook dat m’n hartslag heel goed voelbaar is in m’n buik. en ook erg zichtbaar. Ik heb gelezen dat dit voorkomt bij erg magere mensen maar dat is dus niet het geval bij mij. Als ik voorover gebogen zit voel ik ‘m ook duidelijk in m’n onderrug. Ik neem medicatie (bisoprolol) voor m’n hoge hartslag, die is el enige jaren onder controle. Nu heb ik onlangs vaak dat ik een extra pilletje moet nemen omdat m’n hart ‘op hol slaat’, hierbij ook een benauwd gevoel.
Nu ben ik vandaag opeens erg draaierig zonder enige aanleiding, heb m’n bloeddruk nagekeken en die is 11/8 lijkt me normaal? Ook heb ik opeens erge pijn in m’n rechter bovenbeen en m’n rug.
Enig idee?
Kan pas volgende week naar de dokter.2 reactiesReagerenAnoniem14 april 2016 om 21:33Heb ook vaak een ‘bruisend’ gevoel in m’n buik/borst/rug.
Reageren
Kan het alleen omschijven als het gevoel wanneer je een longontsteking hebt, en je inademt en het voelt alsof er iets borrelt in je longen. Dit voel ik dan door heel m’n buik en rugJohn (moderator)
14 april 2016 om 21:59Zonder enig onderzoek is het helaas niet mogelijk om daar iets over te zeggen. Je zult dus nog even geduld moeten hebben.
Reageren