Lichte incontinentie, graag tips

  • #16

    ik vind het helemaal geen probleem meer dat ik incontinent ben geworden
    met mijn luiers aan heb ik een stuk minder stress. ik hoef nooit meer bang te zijn dat ik een natte broek heb . mijn plas voel ik niet meer.het enige wat ik nog voel is dat mjn luier warm wordt als ik urine verlies

    #17

    dat ik mijn plas helemaal niet meer voel en dus incontinent ben en altijd luiers zal moeten dragen , dat zit zo in mijn systeem gebakken , dat ik het helemaal geen probleem meer vind . voor mij is dat heel gewoon . ik kan niet meer bedenken hoe het zou voelen als ik gewoon weer zou voelen dat ik moet plassen

    #18

    ik vind het helemaal geen probleem meer dat ik incontinent ben geworden . een groot gedeelte van de vrouwen krijgt daar vroeg of laat mee te maken , dus wie ben ik om te denken dat ik gespaard zal blijven . toen ik het steeds vaker in mijn broek deed , ben ik gewoon overgeschakeld op het dragen van luiers , in plaats van ondergoed . ik kan nu gewoon weer lachen, tillen , bukken , traplopen zonder problemen . als ik voel dat ik moet plassen , ga ik wel gewoon naar de wc,maar ik draag altijd een luier

    #19

    wat ik ook een voordeel vind is dat doordat ik mijn plas niet meer voel en luiers draag, snachts ook gewoon kan doorslapen , als ik wakker wordt is mijn luier nat en het eerste wat ik doe is een droge luier aan doen

    #20

    ik was altijd bezig met er rekening mee te houden waar en wanneer ik weer naar de moest en kon gaan
    daarom vind ik het fijn dat ik nu helemaal incontinent ben geworden en altijd luiers moet dragen , want ik kan nu gewoon weer is wat doen of ergens heen gaan zonder meteen naar de wc te vliegen . sinds ik luiers moet dragen heb ik veel meer rust en kan ik weer doen wat ik precies op het moment dat het mij uitkomt

Het onderwerp ‘Lichte incontinentie, graag tips’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief