ontwenningsverschijnselen Efexor (Venlafaxine) tijdens gebruik?

Ja idd, merkte ik ook dat het heel erg op en neer ging. De ene dag verdrietig en down, de dag erna weer redelijk opgeklaard. Inmiddels gaat dat steeds beter en lukt het me ook steeds beter om mijn situatie te accepteren. Daar gaat het ook om. Zodra je dat doet, worden de momenten dat je jezelf stabiel voelt steeds vertrouwder.

Ik heb me in de tijd van afkick erg eenzaam gevoelt. Mensen kunnen zich ook maar moeilijk in je verplaatsen op dat moment. Dat heeft te maken met het feit dat het je eigen strijd is, maar ook met de huidige tijd waarin we leven. Venlafaxine vind ik dan ook echt een 'drug' van een massa maatschappij.

Reactie

na hoeveel tijd had je er nog last van dan,ben bij de psycholoog geweest die zegt dat het spanning is ,heb kloppingenin mijn benen en armen en moe,is spanning zegt hij,dat geloof ik niet,

Reactie

het verleden is zo goed als over,was je ook af en toe misselijk,verkoudheid is ook over,kan niet zeggen dat het erger word maar ben er wel zat van,hoelang duurt het nog,

Reactie
Reageer op: ontwenningsverschijnselen Efexor (Venlafaxine) tijdens gebruik?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief